יום שלישי, 30/04/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

איראן מאיימת בתגובה "גדולה פי 10" אם ישראל תתקוף

איראן העלתה את רמת האיומים והאזהרות כלפי ישראל, בעקבות המתקפה שבוצעה עליה והתגובה הישראלית הצפויה. בכירים איראנים איימו כי התגובה תהיה כואבת

07:47 ,16/04/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

איראן החלה לשגר אזהרות חמורות ואיומים בשלב ההכנות לתגובה הישראלית על המתקפה שביצעה בסוף השבוע. בכיר איראני ציטט בתקשורת האיראנית איים כי אם ישראל "תעשה טעות נוספת", לציונים "לא יהיו 12 ימים" לפני שאיראן תגיב במהירות של "פחות מכמה שניות".

באותו הקשר, עיתונאי איראני המקורב לממשלה בטהרן הזהיר כי "אם ישראל החליטה לתקוף אותנו – התגובה תהיה גדולה פי 10 מההתקפה הקודמת". דבריו עוררו סנסציה ברשתות החברתיות באיראן והופצו גם בכלי תקשורת איראנים רשמיים.

גורם איראני נוסף מסר לרשת הטלוויזיה אל-ג'זירה כי איראן "מוכנה לשלב השני של תגובה באמצעות נשק שלא נעשה בו שימוש בעבר בסכסוך עם הישות הישראלית". הוא הוסיף: "אנחנו מאוד רוצים להגיב צבאית שוב לישות הישראלית אבל הפעם באופן חזק יותר".

האיומים והאזהרות החריפים ממשלת איראן מגיעים על רקע ההערכות הבטחוניות כי ישראל עשויה להגיב בקרוב על המתקפה הרחבה מהסוף השבוע.

עם זאת, לפי דיווח של רשת החדשות NBC, ארבעה גורמים אמריקאים אמרו כי בשיחות מוקדמות ישראל רמזה שההדף הישראלי למתקפת איראן יהיה "מוגבל בהיקפו" וצפוי לכלול פגיעה בכוחות איראנים ומיליציות נתמכות איראן מחוץ לטריטוריה האיראנית בלבד.

ממשלת איראן מצדה ממשיכה להיאחז בעמדתה הנחרצת והתוקפנית, ונראה שהיא מתכוונת לנקוט בפעולה צבאית נרחבת אם ישראל אכן תחליט להגיב באופן צבאי. זאת על רקע הכשלון הגדול של המתקפה שביצעה בסופ"ש והנזקים שנגרמו בשטחה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו