יום שלישי, 07/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הנשיא ביידן חזר בו: הסנקציות על יחידות צה"ל בוטלו

הנשיא ביידן חזר בו מההחלטה המתוכננת להטיל סנקציות כלכליות על יחידות צה"ל הפועלות ביהודה ושומרון, ביניהן חטיבת "נצח יהודה".

14:15 ,26/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הנשיא ביידן וממשלו חזרו בהם מכוונתם להטיל סנקציות כלכליות על יחידות צה"ל הפועלות ביהודה ושומרון, וביניהן החטיבה המרחבית "נצח יהודה". בכך מנע ביידן מהלך שעלול היה לגרום לעימות חריף בין וושינגטון וירושלים.

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הנשיא ביידן הבין כי המהלך התקיף מדי ועלול היה להוביל למשבר דיפלומטי עמוק עם ישראל, בעלת הברית החשובה ביותר של ארה"ב באזור. כמו כן, ממשלת ישראל הפעילה לחץ דיפלומטי כבד על הבית הלבן בניסיון לבטל את הסנקציות המתוכננות.

הבית הלבן אישר הבוקר כי ביידן "לאחר התייעצות עם גורמים ביטחוניים ובעלות בריתנו, החליט שלא להטיל סנקציות מסוג זה כעת, וכי נמשיך לתמוך בחיילי צה"ל ושאר הכוחות שפועלים להגנת ישראל והעם היהודי."

יחידת "נצח יהודה" של צה"ל, שהוקמה לאחר ההתנתקות כדי לרכז את הפעילות הצבאית ביהודה ושומרון, צפויה אם כן להמשיך ליהנות מתמיכה אמריקאית.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו