יום שלישי, 14/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בצה"ל מרחיבים את ההכנות לקליטת מזח ימי לסיוע הומניטרי בעזה

צה"ל ומשרד הביטחון ממשיכים בעבודות הכנה נרחבות לקראת קליטת מזח ימי אמריקני לסיוע הומניטרי בעזה. בשטח של 270 דונם מתבצעות עבודות הבנייה

22:35 ,27/04/24
צהל
קרדיט: צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל הודיע היום (שבת) כי העבודות הנרחבות של צה"ל ומשרד הביטחון להכנת התשתיות לקליטת המזח הימי לסיוע הומניטרי בעזה, ממשיכות בקצב מלא.

בשבועות האחרונים בוצעו עבודות לקליטת המזח הימי וארגון המרחב לסיוע הומניטרי בעזה. "העבודות החלו בסדנה משותפת עם האמריקאים שהיוו בסיס תכנוני לתחילתן, ובוצעו על ידי האגף ההנדסה והבינוי במשרד הביטחון, בהובלת פיקוד הדרום בצה"ל, מערך ההנדסה, מתפ"ש ובשיתוף פעולה עם צבא ארה"ב," נמסר.

שטח הפרויקט משתרע על כ-270 דונם המיועדים לטובת תפעול ומעבר הסחורות בספיקה רחבה לשטח רצועת עזה. בנוסף, נבנית מערכת שערים הידראולית חדשנית הנשלטת מרחוק ומאפשרת גמישות מבצעית ולוגיסטית, ומתבצעות עבודות חשמל נרחבות לתמיכת המתקן ולקליטת אמצעים ימיים ויבשתיים.

המזח הצף עצמו מוקם על ידי כוחות האמריקאים ויחובר לחוף, דרכו יועבר הסיוע ההומניטרי. זרוע הים הישראלית תאבטח את הכוחות במשימת הסיוע ההומניטרי במרחב הימי משלב הגעת אמצעי הסד"כ הימי ועד סיום המבצע.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו