יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

פיגוע דקירה בירושלים: שוטר נפצע מידי מחבל תייר טורקי

שוטר כבן 30 נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה שבוצע בידי מחבל תייר מטורקיה ברחוב סולטאן סולימאן סמוך לשער הפרחים בעיר העתיקה בירושלים.

14:05 ,30/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פיגוע דקירה התרחש היום (יום ג') בסמוך לשער הפרחים בעיר העתיקה בירושלים, כאשר מחבל שזוהה כתייר מטורקיה דקר שוטר ונוטרל בירי משטרתי. השוטר הפצוע, כבן 30, נפצע באורח בינוני מדקירה בפלג גופו העליון ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק בירושלים.

על פי הפרטים הראשונים, המחבל היה תייר טורקי שנכנס לישראל דרך גשר אלנבי מירדן רק אתמול. סמוך לשעה 12:30 אחר הצהריים, הוא דקר את השוטר ברחוב סולטאן סולימאן שבסמוך לשער הפרחים.

מיד עם קבלת הדיווח, כוחות המשטרה הגיבו במהירות והצליחו לנטרל את המחבל באמצעות ירי, כך שלא היו נפגעים נוספים. לאחר הפיגוע, הוחלט על סגירה זמנית של כל הכניסות להר הבית במתחם העיר העתיקה.

דובר המשטרה מסר כי "החשוד בדקירה נוטרל בירי על ידי השוטרים במקום. כתוצאה מהדקירה שוטר אחד נפצע ומפונה לקבלת טיפול רפואי". מד"א דיווחה על מתן טיפול ראשוני לשוטר הפצוע שהיה בהכרה ופונה במצב בינוני לבית החולים.

במערכת הביטחון מתחזקת ההערכה לפיה מדובר בתייר טורקי שהגיע לביקור בארץ וביצע את פיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים. כוחות גדולים של משטרת ישראל, בפיקוד ניצב דורון תורג'מן מפקד מחוז ירושלים, פועלים באזור האירוע ובודקים את רקע האירוע החמור.

האירוע החריף מעלה חששות ביטחוניים גדולים, בייחוד כשמדובר במחבל תייר שאינו מוכר למערכת הביטחון. כמו כן, נדרשת הידוק מיוחד של כוחות הביטחון והשגרה סביב אתרים דתיים רגישים כמו הר הבית ואתרי המקומות הקדושים בעיר העתיקה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו