יום שני, 20/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

גלנט בצפון: "המשימה כאן לא הושלמה – זה עלול להיות קיץ חם״

שר הביטחון גלנט אמר בגבול הצפון כי ישראל נחושה להשיב את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון, גם אם הדבר יוביל למלחמה קשה נגד חיזבאללה

17:00 ,08/05/24
תקשורת שר הביטחון
קרדיט: תקשורת שר הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט קיים הבוקר הערכת מצב באוגדת הגליל, יחד עם הפיקוד הבכיר של האוגדה ולוחמי המילואים הפועלים בגזרה הצפונית, סמוך לגבול לבנון. במהלך הביקור, התייחס השר לאיום המתמשך של חיזבאללה ודרכי הפעולה הנדרשות להתמודדות עימו, תוך שיבח את לוחמי צה"ל על פעילותם עד כה.

"קרב ההגנה מול חיזבאללה הוא קרב מורכב שבו אתם צפויים כל הזמן גם לתגובות של האויב," אמר גלנט ללוחמים, "אבל האוגדה כולה מבצעת את הקרב הזה בצורה מצוינת – דחקנו את חיזבאללה מקווי המגע למרחקים משמעותיים, זה לא אומר שהוא נעלם, אבל הוא לא נמצא שם".

השר הוסיף והבהיר כי על אף ההישגים עד כה, המשימה עדיין לא הושלמה, וצה"ל נערך להמשך הלחימה. "אני מודע לצורך ולתחושה שהמשימה לא הושלמה, והיא אכן לא הושלמה. אני נחוש להחזיר את התושבים לבתיהם בביטחון ולבנות מחדש את מה שנהרס, גם אם זה יחייב לנקוט במלחמה מלאה".

גלנט הדגיש כי ישראל תשאף להשיג את יעדיה במסגרת תהליך מדיני או מבצעי, אך אזהרה חריפה כלפי חיזבאללה ולבנון: "מלחמה תהיה כבדה לישראל אך קטסטרופלית עבור חיזבאללה וממשלת לבנון. אנחנו שואפים להימנע ממנה, אבל אם זו תהיה נקודת המוצא האחרונה – אנחנו ננקוט בה בלי חשש".

לקראת תקופת הקיץ, הזהיר גלנט כי היא "עלולה להיות חמה" והעריך שהעימות עם חיזבאללה עלול להתלקח. "יש לנו מערכי אש מאוד משמעותיים ומאוד כבדים, ואנחנו נפעיל אותם אם יהיה צורך וסיבה," אמר השר ללוחמים ושיבח את פעילותם עד כה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו