יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

פוענח רצח מלינובסקי: הוכתבה באכזריות בדירתו ופינה את גופתה

משטרת מחוז ת"א פענחה את רצח מרינה מלינובסקי בשכונת התקווה. חשוד בן 57 נעצר, לאחר שהתברר כי היכה אותה אכזרי בדירתו ופינה את גופתה.

13:58 ,02/05/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב הצליחה לפענח את אירוע הרצח של מרינה מלינובסקי ז"ל, שאירע בתאריך בשכונת התקווה בתל אביב. לאחר חקירה מורכבת, הוגשה היום נגד החשוד הצהרת תובע של פרקליטות מחוז תל אביב.

האירוע החל בתאריך 19.3.24 בשעות הצהריים, כאשר התקבל דיווח במשטרת ישראל על אישה כבת 30 ללא רוח חיים, עם סימני אלימות, מוטלת על הכביש ברחוב זרח בשכונת התקווה. צוותי משטרה שהגיעו למקום קבעו את מותה וחששו מייד כי הרקע הוא פלילי.

החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת מחוז תל אביב, שהחלה בפעולות חקירה מהירות כגון גביית עדויות ואיסוף ממצאים מהזירה. כעבור כמה שעות, הגיעו החוקרים לחשוד, תושב תל אביב בן 57, שנעצר והועבר לחקירה.

במהלך החקירה התברר לחוקרים כי היתה היכרות מוקדמת בין החשוד למרינה מלינובסקי, וכי באותו יום החשוד היכה אותה באכזריות בדירתו, ולאחר מכן הוציא את גופתה מהדירה לרחוב זרח.

תוך ביצוע פעולות חקירה רבות ומגוונות, הצליחו החוקרים לאסוף ראיות מרשיעות נגד החשוד בביצוע הרצח. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב, ועם סיום החקירה, הוגשה נגדו היום הצהרת תובע.

בימים הקרובים, צפוי להיות מוגש נגד החשוד כתב אישום חמור בגין רצח ועבירות נוספות, ותוגש בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו