יום רביעי, 08/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

חשיפה: תושב בני ברק נעצר בנתב"ג עם למעלה מ-14 ק"ג קטמין

חשוד תושב בני ברק נעצר בנמל התעופה בן גוריון לאחר שיחידת 747 של משטרת נתב"ג חשפה בכבודתו כמות עצומה של יותר מ-14 ק"ג חומר החשוד כסם הקטמין

14:07 ,26/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חשיפה חמורה של יחידת הבילוש המיוחדת 747 של משטרת נתב"ג הובילה לעצירתו של תושב בני ברק בשנות ה-30 לחייו, החשוד בניסיון לבצע הברחה בהיקף עצום של סמים מסוכנים לישראל.

בחקירה סמויה שניהלה יחידה מרכזית במשטרת מחוז מרכז בשבועות האחרונים, התגלו חשדות כבדים כי החשוד עומד להבריח כמות גדולה של סמים ארצה. בעקבות כך, בלשי היחידה המיוחדת 747 ערכו פעילות סמויה וממוקדת בשדה התעופה בן גוריון, ובמעקב צמוד אחר החשוד עם נחיתתו מטיסה, איתרו בכבודתו שקיות ובהן חומר החשוד כסם הקטמין בכמות אדירה של למעלה מ-14 ק"ג.

מדובר באחת ממקרי ההברחה הגדולים של קטמין שתועדו בשנים האחרונות בנתב"ג, סם ממכר ומסוכן הנחשב לאחד הבעייתיים בישראל כיום. החשוד עוכב במקום ובחקירתו הראשונית במשרדי יחידת המרחב לחקירה מרכזית (ימ"ר) מרכז, סירב להגיב לחשדות.

בימים הקרובים, החומר שנתפס יועבר לבדיקה פלילית מלאה, כשבמקביל החוקרים צפויים להמשיך בחקירת החשוד ולנסות לחשוף את מעגלי הסחר בהם הוא קשור והיקף הפעילות העבריינית המשוערת. עורכי דין של החשוד טוענים כי מדובר בתפיסה שגויה של חומר לא פסיכואקטיבי לצרכים פרטיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו