יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

מדאיג: זן קורונה חדש בישראל עם 36 מוטציות התגלה באיכילוב

זן חדש של קורונה עם 36 מוטציות התגלה באיכילוב וכבר הספיק להתפשט למדינות נוספות. ארגון הבריאות העולמי הורה לעקוב אחריו בדאגה

20:39 ,20/08/23
מד
קרדיט: מד"א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חדשות מדאיגות הגיעו מבית החולים איכילוב בתל אביב בסוף השבוע שעבר, כאשר התגלה שם זן חדש של נגיף הקורונה המכיל 36 מוטציות שונות.

הנגיף המסוכן, שזוהה לראשונה ביום חמישי, הספיק כבר להתגלות גם בארצות הברית, אנגליה ודנמרק בימים שלאחר מכן. ארגון הבריאות העולמי הוציא הנחיה לעקוב בדאגה אחר התפשטות הזן החדש, שטרם ידועות מידת המסוכנות וקצב ההדבקה שלו.

על פי פרסום ב'כאן חדשות', ריבוי המוטציות החריג של הנגיף – 36 במספר – עלול לרמז שהוא מסוגל לחמוק מחיסוני הקורונה שפותחו בשנים האחרונות וכמעט הצליחו לחסל לחלוטין את הנגיף הקטלני.

מומחי בריאות בארץ ובעולם עוקבים בדריכות אחר התפתחות הזן החדש, בתקווה שהוא לא יוביל לגל נוסף של התפרצות המגפה. ישראל נערכת גם היא לכל תרחיש, עם הנחיות מתאימות לאזרחים ולמוסדות הבריאות.

בשלב זה המלצת המומחים היא להמשיך ולהקפיד על כללי היגיינה בסיסיים כמו רחיצת ידיים, עטיית מסכה במקומות סגורים, ובידוד במקרה של תסמיני מחלה. יש לקוות שהזן החדש לא יתפשט בקנה מידה רחב ונצליח למגרו במהירות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו