יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » קורונה

ח"כ משה גפני: צריך לעצור את העיקולים בעקבות מענקי הקורונה

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני ושר האוצר סמוטריץ' הציגו את עמדת המדינה בוועדת הכספים לגבי עיקולי רשות המיסים להשבת מענקי הסיוע שנתנו בקורונה

13:24 ,10/01/23
דוברות הכנסת דני שם טוב
קרדיט: דוברות הכנסת דני שם טוב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' אמר היום בדיון ועדת הכספים בנושא 'דרישת רשות המסים להשבת מענקי הסיוע מעצמאים אשר ניתנו בעקבות נגיף הקורונה' "ביקשתי להשהות את סוגיית העיקולים, כן ביקשתי שתהייה פריסה יותר גדולה ממה שרשות המיסים נתנה עד היום.

נאפשר פריסה כמה שיותר רחבה, כל אחד לפי עניינו, בעניין הזה תהייה ועדת חריגים. הכלל בפריסה היא 24 חודש, אבל יש מקרים חריגים ויש אנשים חולים. ביקשתי שאנשים יקבלו עוד הזדמנות להגיש השגות. אנשים שפנו לרשות, הגיעו איתם להסדרים לגבי היכולת שלהם. הבקשה שלי שאם יש מקרים קונקרטיים שנופלים בין הכיסאות, תפנו. כל פניה נבדקת, צרכן הקצה הוא זה שאמור לקבל את השירות שלנו כמדינה".

עוד ציין שר האוצר בדבריו כי גם צעדים נוספים יבחנו לאור הנאמר בדיון, וכי במסגרת חוק ההסדרים בכוונתו להביא מספר חוקים להקלה והוזלת פעילות העסקים הקטנים והבינוניים במדינת ישראל.

יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני: "עמדת הוועדה שצריך לעצור את העיקולים, דברים שצריך לבדוק מחדש לבדוק מחדש. יש פה אנשים עם מצוקה קשה, וכמובן לפרוס את התשלומים למי שנדרש ולהקים ועדת חריגים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו