יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

מיכאלי מותחת ביקורת: בן גביר מקים "מליציות נשק" בלי בקרה

ח"כ מיכאלי תוקפת בחריפות את בן גביר על חלוקת רישיונות נשק ללא בקרה. היא אף שלחה מכתב התראה משפטי בטענה שמדובר בהקמת "מליציות נשק"

20:20 ,30/11/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ מרב מיכאלי יצאה היום במתקפה חריפה על השר לביטחון פנים איתמר בן גביר, בעקבות דיווחים כי משרדו בוחן מתן רישיונות נשק אישי לאנשים שאינם מוסמכים לכך.

מיכאלי טענה בתוקף כי "בן גביר שוב זורע אלימות, הרס וחורבן" באמצעות הקמת "מליציות נשק פרטיות" שיביאו לשפיכות דמים כפי שקורה בחברה הערבית.

היא אף שלחה מכתב התראה משפטי למשרד הביטחון הלאומי בדרישה להפסיק את חלוקת הנשק ההמונית ללא בקרה, ש"תוביל לאסון על כולנו". מיכאלי קוראת להליכים משפטיים ולהדחת הממשלה שמאפשרת "הפקרות" זו.

ח״כ מרב מיכאלי אמרה: ״חלוקת נשק אישי ללא בקרה, למי שלא ראוי שיישאו נשק, בידי מי שלא יודעים לבחון בכלל מי יכול לשאת נשק מסוכנת ותביא לאסון. בן גביר שוב זורע אלימות, הרס וחורבן. הוא מקים מליציות נשק פרטיות שיביאו לאותה מציאות מדממת שגובה חיים בדיוק כפי שקורה בחברה הערבית.
על ההפקרות הזו אזרחיות ואזרחי ישראל ישלמו מהר יותר מהצפוי, מחיר כבוד ונורא. הממשלה ההרסנית הזאת הזאת חייבת ללכת עכשיו״

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו