יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

בן גביר: "100 אלף אזרחים קיבלו רישיונות נשק להצלת חיים"

בן גביר הכריז כי 100 אלף אזרחים קיבלו רישיונות נשק מאז המלחמה, והאשים את מירב מיכאלי והיועמ"ש בניסיון לחבל בכך • צפו בדבריו

17:44 ,18/03/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפתח ישיבת סיעתו בכנסת, ציין בן גביר כי "השבוע הגענו לנקודת ציון – האזרח ה-100 אלף קיבל רישיון כלי יריה במשרד לביטחון לאומי. למעשה, מתוך כ-300 אלף בקשות שהוגשו מאז המלחמה, אושרו כבר ליותר ממאה אלף אזרחים להתחמש, כי נשק מציל חיים!"

בן גביר הוסיף כי "ראינו לאורך החודשים כמה נשק הציל חיים, וכשלאזרחים יש נשק הם מרגישים בטוחים יותר וממדי האסון היו פחותים."

עם זאת, הוא האשים את היועמ"שית ואת מירב מיכאלי בניסיון לעכב את המהלך. "יש מי שמנסה לתקוע מקלות בגלגלים וליצור טריז כדי שאזרחים יחזירו נשק. הבוקר התבשרתי על עתירה נוספת של מיכאלי בנושא הזה. והיועמ"שית, במקום לזרוק את העתירות – ממשיכה לגרור רגליים ועושה רושם שהיא דווקא מרוצה מכך."

בן גבירטען כי היועמ"שית מפלה נגד המפכ"ל, מאחר שהוא אינו חלק מ"הקבוצה שלה" ו"הלא בא מהמקום הנכון" וציין כי "קוראים לו שבתאי וכנראה זה לא באותה דרגה מבחינתם כמו ראשי שב"כ וצה"ל."

"הסיבה השנייה חמורה לא פחות," המשיך בן גביר, "הם לא רוצים שאני אמנה את ראש אגף החקירות הבא במשטרה. אני דורש מראש הממשלה להתערב, להבהיר לה שדין המשטרה כדין צה"ל ושב"כ. המשטרה התגלתה בגבורה ב-7/10, לא יכול להיות שיפגעו בה."

לבסוף התייחס בן גביר לדרישות המשא ומתן מול חמאס. "עם החמאס צריך לנהל משא ומתן רק דרך הכוונת. הדרישה היחידה היא להיכנס לרפיח, להכריע אותם, ורק ככה נביא לניצחון."

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו