יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » ספורט

לפיד בהפגנה: הממשלה צריכה להוריד את כל החוקים משולחן הכנסת

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם הערב בעצרת המחאה בהרצליה ואמר כי במשמרת שלו לא יקרה שהקואליציה תבחר את השופטים.

22:16 ,20/05/23
אלעד גוטמן
קרדיט: אלעד גוטמן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נאם הערב בעצרת המחאה בהרצליה ואמר כי במשמרת שלו לא יקרה שהקואליציה תבחר את השופטים. 

בדבריו אמר "בחודש הבא הכנסת צריכה לבחור את נציגיה לוועדה לבחירת שופטים, כולל נציג האופוזיציה, לכנס מיד את הוועדה ולהתחיל לעבוד לפי הכללים שהיו נהוגים כל השנים. בלי זה, כל ההידברות היא הונאה, ואנחנו לא ניתן יד להונאה.

הממשלה צריכה להוריד את כל החוקים משולחן הכנסת והם צריכים להבין לא יהיה מצב שבו הקואליציה תבחר לעצמה שופטים. זה לא הולך לקרות. לא במשמרת שלנו. הם רצו לעשות את זה כבר לפני שלושה חודשים ולא הצליחו. מה שעצר אותם היה דבר אחד, בלתי צפוי: אתם.

עוד אמר לפיד "הצוות שלנו יושב היום בבית הנשיא. אנחנו שם כדי לבדוק אם יש סיכוי להגיע להסכמה היסטורית שתלווה אותנו מאה שנה קדימה, אבל אנחנו לא נשב שם רק כדי לעזור לנתניהו למשוך זמן. אנחנו יודעים בדיוק עם מי יש לנו עסק. אנחנו לא ניתן שירמו אותנו.

– תסתכלו על התקציב שהם מעבירים השבוע בכנסת. זה לא תקציב זה שוד. הם שודדים מהילדים שלנו את עתידם, והם עושים את זה בכסף שלנו. הם יוצרים פה דור שלם שלא משרת בצבא, לא לומד מקצוע, לא עובד, לא משלם מיסים.

– הם אומרים לילדים שלנו, אתם תשרתו בשבילם, אתם תעבדו בשבילם, אתם תשלמו מיסים גבוהים, לא תקנו דירה לעולם, אבל תצטרכו לפרנס אותם.

– זה לא חייב להיות ככה. אנחנו עומדים פה כי אפשר אחרת. מדינת ישראל זקוקה לחוזה חדש. נכון יותר וצודק יותר: אנחנו רוצים ממשלה שתייצג את הרוב השפוי, לא את הקיצונים. אנחנו רוצים חוקה המבוססת על מגילת העצמאות." סיים

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו