שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

סמוטריץ' נגד סנקציות ארה"ב: "כניעה לקמפיין BDS להשחרת ישראל"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' גינה בחריפות את הסנקציות האמריקאיות הצפויות על מאחזים ומתנחלים, וקרא להילחם לביטולן.

21:01 ,14/03/24
לע"מ
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' מהציונות הדתית יצא היום (חמישי) בתגובה חריפה נגד הסנקציות שצפוי ממשל ביידן להטיל על מאחזים ומתנחלים ביהודה ושומרון, וקרא להילחם לביטולן.

"ההחלטות הללו הן כניעה של ממשל ביידן לקמפיין BDS שנועד להשחיר את מדינת ישראל כולה ולהביא לחיסול מפעל ההתיישבות ולהקמת מדינת טרור פלסטינית," אמר סמוטריץ'. "ממשלת ישראל עומדת לימין ההתיישבות וצעדים אלו לחלוטין לא מקובלים ונאבק לביטולם."

לפי דיווחים, ארה"ב צפויה להטיל בקרוב סנקציות על שני מאחזים ושלושה מתנחלים ביהודה ושומרון בשל מעורבות בהתקפות אלימות נגד פלסטינים. מדובר בהקפאת נכסים, איסור כניסה לארה"ב וחסימת גישה לבנקים אמריקאים.

בכיר אמריקאי אמר כי המהלך נועד להעביר מסר לפיו ארה"ב לוחמת לא רק נגד אלימות אלא גם נגד מי שתומך בה לוגיסטית וכלכלית. מתנחל שהוטלו עליו סנקציות טען כי "יש לנו גיבוי מלא של הצבא".

דבריו של סמוטריץ' הם המשך לעמדה הנחרצת שמציגה הממשלה הימנית בישראל מול מהלכי ממשל ביידן הקשורים ליהודה ושומרון. בישראל רואים בצעדים אלו חלק מ"קמפיין השחרה" של ישראל והתנכלות להתיישבות.

סמוטריץ' הבהיר כי "ממשלת ישראל עומדת לימין ההתיישבות" וכי צעדים אלו של ארה"ב "לחלוטין לא מקובלים" ויש להילחם לביטולם. דבריו צפויים למתוח עוד יותר את היחסים הרעועים בין ממשלת נתניהו לממשל ביידן.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו