שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » דעות

מקום שצומחים בו מנהיגים

על טקס יום הזיכרון בבית ספר 'עוזיאל' בבית שמש

16:49 ,13/05/24
תמונות פרטיות
קרדיט: תמונות פרטיות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

קשה היה שלא לראות את ההשקעה הרבה שהושקע השנה ויש לומר בכל שנה בטקס יום הזיכרון בבית ספר עוזיאל בבית שמש.

חשיבה לפרטים הקטנים , שיתוף מלא של כולם , נוכחות של הרבה מאוד הורים שלא הוזמנו ובכל זאת באו לבית הספר לטקס , לחלק מהם אין ילדים בבית הספר אלא באמת באו לראות טקס ברמה מאוד גבוהה.

השירים והמנגינות של 'אל ארץ צבי' , 'אין לי ארץ אחרת' ואחרים היה חלק בלתי נפרד מהרפרטואר שהיה בטקס שהיה מאורגן למופת ומי שראה את זה מהצד לא יכל לשער את הטקס מובילים ילדים בכיתה ה' ולא חברת הפקות גדולה .

השנה ניתן הדגש למלחמת 'חרבות ברזל' ואירועי שמחה תורה  כמובן שניתן דגש לנופלים מהעיר בית שמש . בית שמש שכלה 13 מבניה במהלך המלחמה הזו וחלקם היו בוגרי בית הספר. גם הם היו אלו שנשמו את הרוח והאווירה של בית הספר , אווירה שממנה ומטקסים כאלה צומחים מנהיגים גדולים , ילדים ערכיים הגדלים על ערכי הציונות , אהבת העם והארץ .

המנהל, הרב אוריאל פדידה, וצוות המורים והמורות התנהלו כמו יחידה צבאית ,קומנדו של מורים , החושבת  על הפרטים הקטנים ביותר וניכר היה העזרה והסיוע ההדדי בניהם ( שזה באופן כללי מהווה דוגמא אישית חשובה לילדים) וחשיבות שהם רואים בהצלחת ובחשיבותו של הטקס בהוויה של בית הספר. כל נר שלא היה במקום מיד היתה מורה שרצה לטפל , כל מיקרופון היה בדיוק בגובה של התלמיד שהיה צריך להקריא את החלק שלו, כל אחד ביצע את התפקיד שלו בצורה מושלמת.

לאחר הטקס שכבת כיתה ו' ראתה סרטון ושמעה הרצאה על מספר נופלים בניהם רס"ן מור אלרז ז"ל מפקד פלוגה מגבעתי שנהרג בשנת 2002 ברצועת עזה.

טקס מרשים מאוד , שמהווה ציון דרך משמעותי מדי שנה בבית ספר וממחיש את האווירה בבית הספר , הציונות ורוח ההתנדבות הפועמת בו מהמנהל דרך המורים והמורות עד אחרון התלמידים .

זהו מקום שצומחים בו מנהיגים .

הכותב:

פוגל יניב יו"ר הנהגת הורי בית שמש לשעבר

פרטי

קרדיט: פרטי

פרטי

קרדיט: פרטי

פרטי

קרדיט: פרטי

פרטי

קרדיט: פרטי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יניב פוגל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו