יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

"ניסה להשתלט על האוטובוס": נוסע אלים נעצר לאחר תקיפת נהג

נוסע באוטובוס בירושלים החל להשתולל, תקף את הנהג וניסה להשתלט על ההגה. כשהשוטרים הגיעו הוא תקף אותם, נשך שוטר ונעצר

21:40 ,03/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע אלימות חריג וחמור התרחש הערב בתוך אוטובוס ציבורי שנסע ברחוב ירמיהו בירושלים, כאשר נוסע החל להשתולל, תקף את נהג האוטובוס ולבסוף אף תקף שוטרים שהגיעו למקום בניסיון לעצור אותו. בסופו של דבר, הנוסע האלים נעצר.

על פי הדיווח הראשוני שהתקבל במשטרה, הנוסע המשוגע החל לפתע להשתולל בתוך האוטובוס ותקף את נהג האוטובוס במהלך הנסיעה. הנהג נאלץ לדומם את המנוע ולצאת מהאוטובוס כדי להתגונן. אז החל הנוסע להשתלט על מושב הנהג וניסה, ככל הנראה, להניע בעצמו את האוטובוס.

כשכוח משטרתי מתחנת לב הבירה הגיע למקום, יצא הנוסע המשוגע מתוך האוטובוס והשליך בקבוק לעבר ניידת המשטרה. לאחר מכן הוא נמלט רגלית עם השוטרים רודפים אחריו, עד שנתפס סמוך לזירה. בעת המעצר תקף הנוסע את אחד השוטרים ונשך את ידו, כשהשוטר נפצע ונזקק לטיפול רפואי.

"משטרת ישראל תפעל בנחישות נגד האלימות בכלל, וכלפי נהגי תחבורה ציבורית בפרט, ותמצה את הדין עם עבריינים אלימים המעורבים בכך", נמסר מדוברות המשטרה, שצירפה גם תמונה של חבלת הנשיכה החמורה בידו של השוטר שהותקף. הנוסע האלים נעצר ועובר כעת חקירה במשטרה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו