יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

יקר יותר לתדלק: עלייה נוספת של 21 אג' לליטר בנזין מחודש הבא

משרד האנרגיה הודיע על עלייה נוספת של 21 אג' לליטר בנזין 95 אוקטן מאפריל. המחיר המרבי לצרכן יעמוד על ש"ח בתדלוק עצמי.

15:14 ,31/03/24
בינה מלאכותית
קרדיט: בינה מלאכותית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הצרכנים בישראל צפויים לשלם יותר עבור תדלוק רכבם החל מתחילת חודש אפריל, לאחר שמשרד האנרגיה והתשתיות הודיע על עדכון נוסף במחירי הדלק. זוהי כבר העלייה השלישית ברציפות במחירי הדלק בחודשים האחרונים, המכבידה על כיסם של הצרכנים.

על פי ההודעה הרשמית של דובר המשרד, "מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה והתשתיות מודיע כי בחצות הלילה שבין ראשון לשני ) יעודכנו מחירי מוצרי הדלק הנמצאים בפיקוח, הנמכרים לצרכן בתחנות הדלק".

ההודעה ממשיכה ומפרטת כי "המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 7.72 שקלים לליטר, עלייה של 21 אגורות מהעדכון הקודם".

כלומר, התדלוק היקר יותר עם כל מילוי מכל הדלק צפוי לפגוע בכיסם של רבים מהצרכנים הישראלים. עלות התדלוק למילוי מכל בנזין ממוצע של 55 ליטר תגיע לכ-425 שקלים בשירות עצמי.

משרד האנרגיה ציין כי "תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 22 אגורות לליטר (כולל מע"מ), ללא שינוי מהעדכון הקודם". המשרד המליץ לצרכנים "להשוות מחירים ולבחור בתחנה הכדאית ביותר".

בקרב הציבור נשמעת ביקורת רבה על ההעלאות החוזרות ונשנות של מחירי הדלק, תוך כדי המשבר הכלכלי הקשה. "זה פשוט מוגזם מה שקורה כאן", אמר אחד הנהגים, "איך אמורים להסתדר? זה חור ללא תחתית". אחרים הביעו תסכול מהמדיניות של הממשלה בנושא המחירים למשפחות.

עדיין לא ברור אם בכוונת הממשלה לנקוט צעדים להקלה על הצרכנים בעניין תעריפי הדלק. לעת עתה, הציבור הרחב נאלץ לספוג את העלאת המחירים הדרמטית ולהמשיך ולשלם יותר עבור הוצאות התחבורה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אביחי בוחבוט
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו