יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

מפחיד: נעץ גרזן ברכב לאחר ויכוח בכביש באשקלון

חשוד כבן 25 מאשקלון נעצר לחקירה לאחר שתקף נהג אחר בגרזן בעקבות ויכוח תנועה. הוא נעץ את הגרזן בחלון הרכב, ונמלט עד שנעצר במצוד משטרתי.

14:32 ,02/05/24
דוברות המשטרה
קרדיט: דוברות המשטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במסגרת תכנית "זירו אלימות" הפועלת במרחב לכיש במחוז הדרומי, נעצר לפני זמן קצר חשוד בתקיפה אלימה באמצעות גרזן בעקבות ויכוח בכביש.

ראשיתה של החקירה הייתה בתאריך , כאשר התקבל במשטרה דיווח מאזרח על תקיפה אלימה כלפיו באזור התעשייה בעיר אשקלון, בעקבות ויכוח שהתגלע בינו לבין נהג אחר על רקע שימוש בנתיב.

על פי הדיווח, החשוד חסם את רכבו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז גרזן בידו, ונעץ אותו בחלון הקדמי של רכב הקורבן – לאחר שהאחרון ניסה להימלט מהחשוד. מיד לאחר התקיפה האלימה, נמלט החשוד מהמקום.

חוקרי משטרת אשקלון החלו מיד בפעולות חקירה, ובמהלכן הצליחו להתחקות אחר זהותו של החשוד – גבר כבן 25 תושב אשקלון, שהיה במנוסה. החוקרים גם חקרו את בת זוגו של החשוד שנכחה כנראה ברכב בזמן התקיפה.

לפני זמן קצר, הסתיים המצוד אחר החשוד, כשהוא נעצר לחקירה בחשד לעבירות האלימות שיוחסו לו. בתום החקירה יוחלט אם להביאו לדיון במעצרו בבית המשפט.

מקרה התקיפה האלימה ממחיש את החשיבות של תכנית "זירו אלימות" הפועלת במרחב, במטרה לטפל באופן נחוש ומהיר בעבירות אלימות וסיכון חיי אדם, ולמגר תופעות אלו בגזרת המחוז הדרומי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו