יום רביעי, 02/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

ראש הממשלה נתניהו: "איראן עשתה טעות גדולה והיא תשלם על כך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס למתקפת הטילים האיראנית ולפיגוע הקטלני ביפו, והדגיש כי איראן עומדת מאחורי התקפות אלו

07:32 ,02/10/24
צילום מסך לעמ
קרדיט: צילום מסך לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה נתניהו פתח את ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני בהצהרה תקיפה נגד איראן בעקבות מתקפת הטילים הנרחבת שהתרחשה מוקדם יותר היום. לדבריו, מתקפת 181 הטילים שוגרה על ישראל כתגובה על חיסול בכירים איראניים, בהם אסמאעיל הנייה, חסן נסראללה, ובכיר נוסף שלא זוהה בשלב זה. נתניהו הדגיש כי המתקפה נכשלה הודות למערכות ההגנה האווירית המתקדמות של ישראל, אשר הצליחו ליירט חלק ניכר מהטילים.

במקביל, הוא הביע תנחומים למשפחות הנרצחים בפיגוע הירי ביפו, וקישר את הפיגוע ישירות למקורות בטהרן. ראש הממשלה ציין כי גם במקרה זה, איראן פועלת כ"יד מכוונת" מאחורי הפיגוע.

"מי שתוקף אותנו אנחנו נתקוף אותו," הבהיר נתניהו והוסיף כי המשטר האיראני עשה טעות גדולה שתעלה לו ביוקר. ישראל לא תהסס לנקוט באמצעי תגובה, בין אם בלבנון, עזה, יהודה ושומרון, או איראן עצמה. צה"ל ממשיך לפעול בדרום לבנון ובעזה כחלק מהמלחמה נגד מה שכינה "ציר הרשע" הכולל את איראן ובעלות בריתה.

נתניהו הודה לארה"ב על תמיכתה בהגנת ישראל, וקרא לקהילה הבינלאומית להתאחד נגד משטר האייתולות. הוא הדגיש כי היום יותר מתמיד, הכוחות הדמוקרטיים בעולם חייבים לפעול יחד כדי למגר את הטרור שמקורו באיראן.

נתניהו הבטיח כי "לירי הזה יהיו השלכות" והזהיר כי כל מתקפה על ישראל תזכה לתגובה קשה. הוא הוסיף כי התוכניות לתגובה כבר מוכנות ויופעלו במועד המתאים. בנוסף, הבהיר כי ישראל מחויבת להחזיר את כל השבויים ולהבטיח את ביטחון המדינה.

קרדיט: דובר צהל

קרדיט: לע"מ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו