יום ראשון, 06/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

לפיד לנתניהו: אם סמוטריץ' יפרוש, נעניק לך רשת בטחון פוליטית

ראש האופוזיציה יאיר לפיד מציע רשת בטחון פוליטית לנתניהו לביצוע עסקת החטופים ומתח ביקורת על הודעת נתניהו שפגעה במשא ומתן.

16:49 ,08/07/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד, ראש האופוזיציה יאיר לפיד הביע את תמיכתו בעסקת החטופים המתגבשת עם החמאס, וקרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לבצע את העסקה למרות האיומים בפרישה מהממשלה מצד סמוטריץ' ובן גביר. לפיד הבטיח לנתניהו רשת בטחון פוליטית במקרה של פרישת סיעות הימין הקיצוני מהממשלה.

"יש עסקת חטופים על השולחן. זה לא נכון שנתניהו צריך לבחור בין עסקת החטופים להמשך הכהונה שלו כראש ממשלה. הבטחתי לו רשת בטחון, ואני אעמוד בהבטחה הזו," אמר לפיד בפתח ישיבת סיעתו. לפיד חזר והדגיש את חשיבות השבת החטופים הביתה, גם אם מדובר בהחלטה קשה. "זו לא אמירה קלה, וזו לא החלטה קלה. נתניהו הוא ראש ממשלה גרוע, כושל, והוא אשם באסון השבעה באוקטובר, אבל הדבר הכי חשוב הוא להחזיר את החטופים הביתה."

לפיד מתח ביקורת חריפה על הודעת נתניהו מהיום הקודם, שהוגדרה על ידו כהרסנית ומזיקה למשא ומתן עם החמאס. "ההודעה שנתניהו הוציא אתמול היתה הרסנית ומזיקה ובעיקר מיותרת. למה אתה מוציא הודעות כאלה ברגע כל כך רגיש וקריטי במשא ומתן? למה אתה פועל בניגוד מוחלט לכל מה שחושבים אנשי המקצוע שאתה מינית כדי לנהל את המשא ומתן?"

לפיד הבהיר כי מדובר בהזדמנות אחרונה לנתניהו ולממשלתו לבצע תיקון ולהשיב את החטופים הביתה. "אנחנו לא נחלים אם העסקה הזו לא תקרה. החברה הישראלית לא תחלים. הפצעים שלה לא יחלימו. התאריך יישאר תקוע על השבעה באוקטובר." לדבריו, "יש משהו הרבה יותר חשוב מזה. החטופים צריכים לחזור הביתה. זה פשוט יותר חשוב."

לפיד ציין כי לעסקת החטופים יש רוב גדול בעם וברוב גדול בכנסת. "לעסקת החטופים יש רוב גדול בעם, יש לה רוב גדול פה בכנסת, היא צריכה לקרות. אנחנו חוזרים ומציעים לנתניהו רשת בטחון פוליטית לעשות את העסקה – עכשיו."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו