שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

יתכן שדרעי מנע הדחת חברת הכנסת שהכחישה את הטבח ב 7 לאוקטובר?

לפי הפרסום, אריה דרעי הורה לח"כי ש"ס שלא לחתום על מכתב ההדחה נגד אימאן חטיב יאסין. זאת לאחר שנועץ ביועמ"שית שסבורה שאין בסיס משפטי להדחה

11:14 ,07/11/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על פי פרסום מרדכי הלפרין בקול חי, יו"ר ש"ס אריה דרעי הורה לח"כים מסיעתו שלא לחתום על המכתב הקורא להדחת ח"כ אימאן חטיב יאסין מהכנסת שהכחישה את הטבח המזעזע של חמאס ב 7 לאוקטובר.

הסיבה לכך היא שיחה שקיים דרעי עם היועצת המשפטית של הממשלה. שהביעה חוות דעת כי אין בסיס משפטי מוצק לביצוע ההדחה של חטיב יאסין בשלב זה.

בעקבות זאת, אמר דרעי לח"כים מטעם ש"ס שלא לחתום על מכתב ההדחה נגד חברת הכנסת, שעוררה סערה לאחר שהכחישה את הטבח המזעזע של ארגון חמאס בישובי העוטף והביעה תמיכה במחבלים.

אי חתימתם של חברי הכנסת מטעם ש"ס על המכתב תמנע את האפשרות להשיג רוב של 70 ח"כים הדרוש להדחתה של חטיב יאסין.

מסיעת ש״ס נמסר בתגובה  "פייק מוחלט! דרעי הורה לחתום ואף לעגן את ההדחה באופן משפטי"

לשון התגובה: מדובר בפייק מוחלט ושקרי של מרדכי הלפרין מ׳קול חי׳ שכדרכו ״המקצועית״ גם לא טרח לבקש תגובה, ומנסה להפיץ רעל בעיצומה של המלחמה.
אם היה מבקש תגובה היה נוכח לדעת שהצעת החוק גובשה אתמול וש״ס כמו חלק מסיעות הבית בכנסת טרם הספיקו להעביר את חתימתם שתוגש היום.
לגופו של עניין, יו״ר ש״ס דרעי בישיבת הסיעה התייחס בחומרה רבה לנושא הח״כית שהכחישה את הטבח ואף ביקש מיו״ר הסיעה ח״כ ינון אזולאי לדרוש חוו״ד מהיעוץ המשפטי בכנסת, כדי להבטיח שהצע״ח מעוגנת משפטית בכדי שתביא להדחה. היום התקבלה התשובה החיובית, ויו״ר ש״ס דרעי הורה לח״כים לחתום מיידית על הדחתה של מכחישת הטבח.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו