יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

נהלים בצה"ל נגד יהודים • חשיפה ראשונית

בכל טרמפיאדה ותחנה ביהודה ושומרון יש חיילים טובים ששומרים עלינו. אז למה בצה"ל נותנים להם הנחיות להתנכל ליהודים שעוצרים בטרמפיאדות??

19:45 ,23/04/23
אין קרדיט לתמונה
קרדיט: אין קרדיט לתמונה / חיילים בטרמפיאדה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בבוקרו של יום חמישי האחרון (כ"ח ניסן) נסעתי ללימודים בירושלים, כמו בכל יום.

עמדתי בצומת הגוש בתחנה לכיוון ירושלים, וחיכיתי לאוטובוס.

עמדתי לפני הבטונדות שמוצבות בתחנה וחוסמות את הגישה הנוחה לאוטובוס ולטרמפים. החייל ששמר בעמדה ניגש אליי בעצבים – תוך כדי שאני מדבר בטלפון עם אשתי – ואמר לי לעבור לאחורי הבטונדה. אמרתי לו שזה לא נח לי ואני מעדיף לעמוד איפה שנח לי.

 

הוא התחיל לאיים עליי ופשוט לדחוף אותי לתוך התחנה. אמרתי לו שזה לא חוקי מה שהוא עושה ובאיזו זכות הוא נוגע בי, דוחף אותי ומאיים עליי.

הוא לא התייחס כל כך ורק אמר שיש לו סמכות לעשות מה שהוא רוצה.

 

כשהגיע האוטובוס לירושלים אחרי כמה דקות באתי לעלות על האוטובוס, אבל החייל ברוב חוצפתו לא נתן לי לעלות, חסם את דלת הכניסה ומנע ממני לעלות לאוטובוס. תוך כדי שהוא מודיע לי שאני עצור והוא הולך לתת לי קנס של 500. באיזו זכות ובאיזו רשות אני לא יודע… הוא עמד ככה ועיכב את האוטובוס כמעט דקה וחצי. בסוף הוא פשוט דחף אותי וסימן לנהג להמשיך בנסיעה. לא עליתי על האוטובוס בגללו.

 

אחר כך עצרה לי נהגת בטרמפ לירושלים ובאתי לעלות על הטרמפ, אבל החייל צעק עליה שלא תעלה אותי ותמשיך בנסיעה. היא נלחצה מהחייל ונסעה משם.

 

לא הבנתי מאיפה הגיעה לו החוצפה הזאת למנוע ממני לנסוע ללימודים כשלא עשיתי לו שום דבר רע ולא עשיתי משהו לא חוקי. הוא אמר לי – תלך תלך. כאילו אני לא רוצה לראות אותך פה…

 

אמרתי לו – טוב, אני רואה שאתה לא נותן לי לנהל את סדר היום שלי וללכת ללימודים. אני חוזר הביתה לבת עין. התחלתי להתקדם לכיוון התחנה ליד אלון שבות. אבל פתאום החייל תפס אותי ולא נתן לי ללכת.

 

התחמקתי ממנו והמשכתי לכיוון התחנה לביתי. בדרך פגשתי את הקצין, הסברתי לו מה קרה, הוא באמת אמר שזה לא לגיטימי מה שהחייל עשה לי, הוא הלך איתי יחד לתחנה לכיוון ירושלים, ואמר לחייל להיכנס לעמדה ולהמשיך במשימתו. אחרי כמה דקות עצר לי טרמפ ונסעתי לירושלים.

 

סיפור הזוי – חייל לא ישתגע ככה כל כך על דעת עצמו, ואם ככל הנראה זו ההנחיה שהוא קיבל – המצב פשוט הזוי וצריך לעצור את זה מהר!!

העברתי את הסיפור לאתר הקול היהודי. הם פנו לצה"ל בנושא והם ענו שבעקבות הפנייה יחודדו נהלים לחיילים..

קרדיט: יהושע חי שמחי / חייל מתנכל ליהודי

קרדיט: יהושע חי שמחי / החייל ממשיך להתנכל

קרדיט: יהושע חי שמחי / המפקד מגיע

קרדיט: יהושע חי שמחי / החייל אומר לי תלך תלך

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

6 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רבקי הגיב:

    ממה שאני מבינה, הוא בסך הכל התבקש לשמור על האזרחים מפיגועי דריסה כפי שקרה אתמול ולכן רצה תעבור אחרי הבטונדה

    1. אבל הבטונדה לא שומרת מפיגועי ירי או דקירה למשל. שמו אותו בתחנה לשמור רק מפיגועי דריסה?
      שמו אותו לשמור שיהודים לא יפגעו, ואם במקום לעמוד על המשמר ושמפקדיו יתנו לו את הגיבוי המלא להרתיע כל ערבי שלא יעיז לגעת ביהודי – שולחים אותו המפקדים לריב איתנו היהודים שבסך הכל רוצים להרגיש חופשיים ובטוחים ומכניסים אותנו מאחורי בטונדות, גדרות וכלובי בטון.

  2. ישראל פינטו הגיב:

    מוזר מאוד ההתנהגות של החייל

  3. גבריאל א הגיב:

    ניראה לי שהגזמת, נהלים? מיניין לך? בכל מקרה נישמע סיפור תמוה

    1. זה באמת חריג, אבל מאיפה לחייל יש כזה מוטיבציה לריב איתי באלימות כזו? יכול להיות שהנוהל שהוא קיבל זה לא להתנהג באלימות כזו, אבל בחודשים האחרונים החיילים בטרמפיאדות נהייו הרבה יותר קשוחים נגד יהודים שעומדים לפני הבטונדות.
      החייל הזה קיבל את המוטיבציה מזה שהבהירו לו כמה אנחנו מטורפים ושהוא ידפק אם לא יכניס את כולם לפני הבטונדה.

      1. איתן ארז הגיב:

        האם חיילים אמרו לך שההוראות שהם קיבלו זה לאיים על אזרחים? למה הקצין התנהג אחרת? האם זה קורה בעוד מקומות? נראה לי קצת הוצאת לעז

כתבות נוספות של יהושע חי שמחי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו