יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

התוכית האמריקאית להקמת מדינה פלסטינית נתקלת בסירוב מוחלט

שרים וחברי כנסת תקפו בחריפות את התוכנית האמריקאית שפורסמה במטרה להקים מדינה פלסטינית. סמוטריץ' אמר ש"זו סכנה קיומית"

10:17 ,15/02/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בכירים במערכת הפוליטית בישראל, הן מהימין והן משמאל, מביעים התנגדות נחרצת לדיווחים על כוונה אמריקאית לקדם הקמת מדינה פלסטינית לצד ישראל.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר היום כי "לא נסכים בשום אופן לתוכנית הזו שלמעשה אומרת שמגיע לפלסטינים פרס על הטבח הנורא שעשו לנו: מדינה פלשתינית שבירתה ירושלים.

המסר הוא שמשתלם מאוד לטבוח באזרחי ישראל.מדינה פלסטינית זה איום קיומי על מדינת ישראל כמו שהוכח ב7 לאוקטובר, כפר סבא לא תהיה כפר עזה!

אדרוש היום בישיבת הקבינט המדיני בטחוני לקבל החלטה ברורה וחד משמעית הקובעת שישראל מתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ולהטלת הסנקציות על למעלה מחצי מיליון מתיישבים. אני מצפה לתמיכה ברורה מראש הממשלה נתניהו, בני גנץ, גדי אייזנקוט וכל השרים.."

גם ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ אמר ש"הרצחת וגם ירשת?! להקים מדינה פלסטינית אחרי טבח השבעה באוקטובר זו חרפה מוסרית וגם סכנה אדירה לקיומה של ישראל. לא יקום ולא יהיה!

בחודשים האחרונים מתמודד צה"ל עם מעצמת טרור ביהודה ושומרון מטרים ספורים מנתניה, כפר סבא ותל אביב. הקמת מדינה פלסטינית תהפוך את כפר סבא לכפר עזה ואת מודיעין לבארי.

לא מתקבל על הדעת שדווקא בת הברית של ישראל תתן פרס וזריקת עידוד לרוצחי ואונסי נשים וילדים שקמו נגד העם היהודי ומדינת ישראל רק לפני 4 חודשים.
 
על ממשלת ישראל להודיע באופן מוחלט כי היא דוחה ומתנגדת לכל מהלך כזה עוד היום. האחריות רובצת על כתפיו של ראש הממשלה והשרים.

ח"כ זאב אלקין אמר ש"לא יקרה! ‏הקמת מדינה פלסטינית משמעותה הקמת מדינת חמאס, שינצח בכל מערכת בחירות שתהיה שם. צעד זה יביא לסיכון חזרת אירועי כבר על כל הארץ כולה.
‏אף אחד לא הציע בזמנו לארצות הברית בעקבות אירועי 11.09 להקים מדינת אל-קאעידה לאורך הגבול עם ארה״ב.
‏הציבור הישראלי לא יתן לזה לקרות!

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר אמר איתמר בן גביר״הכוונה של ארה״ב יחד עם מדינות ערביות נוספות להקמת מדינת טרור לצד מדינת ישראל היא הזויה וחלק מהקונספציה השגוייה שבצד השני יש פרטנר לשלום. אחרי ה-7 באוקטובר ברור יותר מאי פעם אסור לתת להם מדינה. כשאנחנו בממשלה לא תקום מדינה פלסטינאית״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו