יום שלישי, 10/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

הבית הלבן: "הפסקת האש בין ישראל לחמאס קרובה"

הבית הלבן הודיע כי הפסקת אש בין ישראל לחמאס קרובה. לשכת ראש הממשלה מסרה שישראל שלחה משלחת מו"מ לקהיר כבר בשבת, אך חמאס טרם הגיב.

20:30 ,07/08/24
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבית הלבן הודיע היום כי הפסקת אש בין ישראל לחמאס קרובה מתמיד. על פי גורמים בממשל האמריקני, מאמצים בינלאומיים אינטנסיביים מתקיימים במטרה להביא לסיום הלחימה ולהשגת הסכם בין הצדדים.

לשכת ראש הממשלה בישראל מסרה כי כבר ביום שבת האחרון נשלחה משלחת מו"מ לקהיר עם הצעה ברורה להפסקת אש. "עד לרגע זה לא התקבלה תגובה כלשהי מחמאס," נאמר בהודעת הלשכה. המשלחת הישראלית ממתינה לתגובה מחמאס במטרה להתקדם במשא ומתן ולהביא לסיום הלחימה.

ההודעה מהבית הלבן מגיעה לאחר שבועות של לחימה אינטנסיבית בין ישראל לחמאס, עם ניסיונות רבים מצד הקהילה הבינלאומית לתווך ולהשיג הפסקת אש. גורמים דיפלומטיים מאמינים כי ההסכם קרוב מתמיד, אך הכל תלוי בתגובה מחמאס ובנכונות הצדדים לשתף פעולה.

גורמים בממשל האמריקני ציינו כי כל עיכוב בתגובה מחמאס עשוי להקשות על המגעים "אנו מקווים שהצדדים יגלו אחריות ויעשו כל מאמץ להגיע להפסקת אש בהקדם האפשרי," אמרו גורמים בבית הלבן. 
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו