יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

כך הגיב הרבי מלובביץ' בהתפעלות מהניתוח הגרפולוגי לרבינו הזקן

אגרת מעניינת של הרבי מלך המשיח כמענה לפענוח הגרפולוגי מכתב ידו של רבינו הזקן בעל התניא, לרגל חג החגים - י"ט וכ' בכסלו

14:03 ,04/12/23
אתר לחלוחית גאולתית
קרדיט: אתר לחלוחית גאולתית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

'מוכרחני להודות שלולא קראי שהמנתח לא ידע דבר על בעל הכתב יד – לא הייתי מאמין באפשריות הדבר': לרגל 'חג החגים' י"ט-כ' כסלו ובהמשך לפענוח הגרפולוגי המיוחד מכתב ידו של רבינו הזקן בעל התניא שפרסמנו כאן באתר 'חבורה', עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש אגרת מעניינת של הרבי מלך המשיח כמענה לפענוח הגרפולוגי, שעשתה הגברת רות צוקר בהכוונת ה'פרזידנט' שניאור זלמן שז"ר • ומה מסביר הרבי הריי"צ על תורת הגרפולוגיה ואמינותה? • לכל הפרטים

•••

לרגל 'חג החגים' י"ט-כ' כסלו ובהמשך לפענוח הגרפולוגי המיוחד מכתב ידו של רבינו הזקן בעל התניא שפרסמנו באתרנו, עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש אגרת מעניינת של הרבי מלך המשיח כמענה לפענוח הגרפולוגי, שעשתה הגברת רות צוקר בהכוונת ה'פרזידנט' שניאור זלמן שז"ר.

וכך כותב הרבי מלך המשיח, במכתבו אל שז"ר (בקשר להמחקר שנעשה ב'ספר הק"ן' – ששז"ר סייע בהוצאתו לאור), מיום ט"ז מנחם אב תשי"ט: 'מאשר הנני קבלת מכתבו מי"ג בתמוז, שהגיעני באיחור זמן רב; בצירוף ניתוח הגרפלוגי, ומוכרחני להודות, שלולא קראי במכתבו בפירוש שהמנתח ־ זולת הכתב יד ־ לא ידע דבר על בעל הכתב יד ולולא הכירי את כבודו אישית, לא הייתי מאמין באפשריות הדבר'.

המכתב נדפס בחוברת 'צדי"ק למלך' חלק ו' עמוד 110. ניתן לראות את מכתבו של הרבי שליט"א קודם לכן, כאשר מר שז"ר ביקש מהרבי את צילומי כתבי היד של רבותינו נשיאנו עבור השימוש בגרפולוגיה, באגרת מיום כ"ח חשון תשט"ו, בספר 'אגרות קודש' חלק י', עמוד צט.

בקשר לכך, אנו גם מגישים את דבריו הברורים של הרבי הריי"צ (בספר המאמרים תרצ"ד, מאמר דיבור המתחיל 'ואני תפילתי' עמוד 624): 'מן הכתב אפשר להכיר במהותו של הכותב לא רק בטבעי מידותיו, אם הוא בעל התפעלות או מיושב אלא גם במעלת שכלו ומהלך נפשו.. בגוף ועצם התמונה של האות יש צורה עצמית.. אשר בה ועל ידה יכולים להכיר במעלת הכותב וחסרונותיו'.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של לחלוחית גאולתית חבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו