יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

יותר מ-30,000 מתפללים בברכת כהנים מרגשת בכותל

למעלה מ-30,000 מתפללים הגיעו לכותל המערבי לברכת כהנים מרגשת בה התפללו להשבת החטופים, לרפואת הפצועים ולשלום ישראל, בהשתתפות הרבנים הראשיים,

20:47 ,25/04/24
הקרן למורשת הכותל
קרדיט: הקרן למורשת הכותל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

רבבות מתפללים הגיעו הבוקר למעמד ברכת הכהנים המסורתי והמרגש בחול המועד פסח ברחבת הכותל המערבי. למעלה מ-30,000 איש השתתפו בטקס בהנהגת הרבנים הראשיים לישראל, רב הכותל המערבי, מפכ"ל המשטרה, שרים, בכירים ואלפי כהנים מרחבי הארץ.

במהלך המעמד המרומם, נישאו תפילות מיוחדות להשבתם במהרה של החטופים אהוביה סנדק, יעקב אליהו וחיילי צה"ל, לרפואת הפצועים מהמלחמה, לשלום מדינת ישראל ולהצלחת חיילי צה"ל וכוחות הביטחון. תפילת "מי שברך" התמקדה בהצלחת הלוחמים בחזיתות השונות ובידוד תוקפנות האויב.

רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ' אמר במעמד: "אנו זוכרים ומתפללים על אחינו ואחיותינו השבויים בעזה, על אלו שאינם יכולים לשהות בביתם בשל הפגזות האויב, ועל הפצועים והרוגים. אך יחד עם זאת, אנו מודים לקב"ה על שבלם את מתקפת הטילים הגדולה שלא נראתה כמותה, בה איש לא נפגע – בחסדי שמים. הקב"ה עשה עמנו נסים כימי צאתנו ממצרים."

בטקס נכחו הרבנים הראשיים הגר"י יוסף והגר"ד לאו, משפחות החטופים, המפכ"ל רנ"צ קובי שבתאי, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, שגריר ארה"ב מר ג'ק לו, שרים ובכירים נוספים. את תפילת השחרית הנחה הרב מרדכי גפנר, בנו של מייסד המסורת זצ"ל, ואת מוסף הנחה הרב רבינוביץ'.

המתפללים קראו להקב"ה שיסיר מעל ישראל את חרון אפו, יחיש את השבת החטופים בשלום לחיק משפחותיהם, וישריה את ברכת השלום, האחדות והרפואה על העם והמדינה.

הקרן למורשת הכותל

קרדיט: הקרן למורשת הכותל

הקרן למורשת הכותל

קרדיט: הקרן למורשת הכותל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו