יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

תוצאות האמת: סיבוב שני בבית שמש וביתר עילית

בבחירות המוניציפליות נרשמו תוצאות מפתיעות ומהפכים בערים רבות, עם החלפת ראשי ערים ותיקים. בנוסף, צפוי סיבוב שני בערים רבות כולל בית שמש וביתר

08:08 ,28/02/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בבחירות המוניציפליות שנערכו ברחבי הארץ אמש נרשמו תוצאות מפתיעות ומהפכים פוליטיים בערים רבות, כאשר ראשי ערים ותיקים איבדו את כסאם למועמדים חדשים.

בין היתר, בעיר חולון ראש העיר הוותיק מוטי ששון, שכיהן 30 שנה, הודח על ידי המועמד שי קינן. גם בעיר אלעד חל מהפך, כאשר מועמד ש"ס יהודה בוטבול ניצח בפער ניכר של 1500 קולות את ראש העיר הוותיק ישראל פרוש.

בנוסף, בערים רבות לא הושגה הכרעה בסיבוב הראשון, והן הולכות לסיבוב שני. בין היתר מתחזקת ההערכה שבעיר בית שמש ייערך סיבוב שני בין מועמד דגל התורה שמוליק גרינברג למועמדת עליזה בלוך. גם בביתר עילית צפוי סיבוב שני בין ראש העיר המכהן מאיר רובינשטיין למועמד חננאל שם טוב מש"ס.

עוד בלטו הניצחונות הדרמטיים של מועמדים חרדים בערים חילוניות. כך למשל בעיר בני ברק ניצח מועמד אגודת ישראל חנוך זייברט את מועמד ש"ס אוריאל בוסו. בנוסף, בעיר החילונית נתניה זכתה ראשת העיר החרדית מרים פיירברג בניצחון סוחף ותמשיך לכהונה נוספת.

עוד מרשימים ההישגים של הרשימות החרדיות במועצות הערים השונות. כך למשל בעיר טבריה קיבלה רשימת הרב קוק 5 מנדטים לעומת מנדט 1 בלבד לש"ס. בקריית מלאכי קיבלה רשימת חב"ד 4 מנדטים לעומת 3 לש"ס, ואילו בבית שמש לרשימת דגל התורה יש סיכוי גבוה להשיג את מירב המנדטים.

ניכר כי תוצאות הבחירות המוניציפליות הפתיעו רבים, עם שינויים ומהפכים פוליטיים בערים רבות. המתח בין הסיעות השונות בא לידי ביטוי הן בהחלפת ראשי ערים, והן בחלוקת המנדטים במועצות. ייתכן שסיבובי הבחירות השניים הצפויים בערים רבות יביאו להתפתחויות מעניינות נוספות במפה הפוליטית המוניציפלית.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו