יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

הבחירות לרשויות המקומיות: פחות מ-1/3 מהבוחרים הצביעו עד עתה

על פי נתוני משרד הפנים, רק כ-31% מהבוחרים הצביעו עד כה בבחירות המקומיות לעומת 40% ב-2018. המצב דומה ברוב הערים הגדולות ומצביע על מגמה מדאיגה

18:44 ,27/02/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

על פי נתוני משרד הפנים, נכון לשעה 17:00 הצביעו בבחירות המקומיות כ-31% מבעלי זכות הבחירה, לעומת כ-40% שהצביעו בשעה המקבילה בבחירות 2018.

הנתונים מראים ירידה משמעותית באחוזי ההצבעה בהשוואה למערכת הבחירות האחרונה לפני כ-6 שנים. עד כה הצביעו מעל 2.2 מיליון בוחרים, מתוך כ-7 מיליון בעלי זכות בחירה. הנתונים אינם כוללים מצביעים במעטפות כפולות.

אחוזי ההצבעה הגבוהים ביותר נרשמו עד כה ביישובים דייר חנא (65%), ירכא (63%) ורכסים (61%). לעומת זאת, בערים הגדולות אחוזי ההצבעה נמוכים יותר: בני ברק מובילה עם 35%, אשדוד 31%, תל אביב-יפו 28%, חיפה 26% ובאר שבע 25%.

חשוב לציין כי ייתכן ואחוזי ההצבעה יעלו בשעות הערב המאוחרות, כפי שקורה לרוב בבחירות. עם זאת, המגמה הכללית היא ברורה. על המפלגות והמועמדים לנסות ולגייס את הציבור להצביע, ועל הרשויות לנקוט צעדים שיעודדו השתתפות גבוהה יותר בבחירות הבאות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו