יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

בחירות בצל הלחימה: היום נפתחו 570 קלפיות בצה"ל, כולל בעזה

בחירות הרשויות בצה"ל נמשכות השבוע ומגיעות לשיאן עם פתיחת כ-570 קלפיות, כולל ברצועת עזה. כשליש מהקלפיות כבר נפתחו להצבעה מוקדמת בחזיתות.

08:58 ,27/02/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום (יום ג') ישתרע יום הבחירות המרכזי בצה"ל, שיאן של תקופת בחירות שנמשכת כבר כל השבוע בקרב החיילים והלוחמים. על פי הנתונים, מחר תיפתחנה ברחבי הארץ כ-570 קלפיות צבאיות שיאפשרו לחיילי צה"ל לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע בבחירות לרשויות המקומיות.

חלק ניכר מהקלפיות, כ-190, כבר נפתחו השבוע להצבעה מוקדמת בקרב הכוחות הלוחמים ברצועת עזה, בגבול הצפון ובאיו"ש. הקלפי הדרומית ביותר הוצבה במוצב טאבה שבאילת, והצפונית ביותר בהר דב.

מחר ייפתחו כל הקלפיות הנותרות בבסיסים ויחידות צה"ל ברחבי הארץ. בנוסף, קלפיות ניידות מיוחדות ינועו בין המוצבים, כיפות הברזל וכיתות הכוננות ביישובי עוטף עזה, ויאפשרו הצבעה לכלל החיילים עד השעה 21:00 בערב. מדובר במאמץ לוגיסטי וארגוני עצום של צה"ל על מנת לאפשר את מימוש הדמוקרטיה גם בצל הלחימה.

קרדיט: דובר צה"ל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו