יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו מאיים במכות קשות על החמאס אם לא ישחרר חטופים:

בנאום חג נחרץ, נתניהו איים להנחית "מכות נוספות וכואבות" על החמאס בקרוב אם לא ישחרר את 133 החטופים. והאשים את החמאס בדחיית הצעות השחרור.

18:51 ,21/04/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בנאום חג נחוש וחסר פשרות בערב חג הפסח, ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח איום ברור וישיר אל ארגון החמאס השולט בעזה – אם לא ישחררו את כל החטופים הישראלים בשבי, ישראל תנחית עליהם "מכות נוספות וכואבות, וזה יקרה בקרוב".

כשהוא פונה ישירות אל "אזרחי ישראל" בנאומו שאורכו כ-6 דקות, נתניהו עמד בהרחבה על הכאב ממצבם של 133 האחים והאחיות "הכלואים בתופת החמאס" שאינם יכולים להסב עם משפחותיהם לשולחן החג. "כבר שחררנו 124 מחטופינו, ואנחנו מחויבים להשיב את כולם הביתה – את החיים ואת החללים כאחד," הוסיף.

הנאום נערך רגע לפני תחילת ליל הסדר, ובו קרא ראש הממשלה להידרש לסבל החטופים ומשפחותיהם, המהווים "דוגמה קשה" למציאות המאיימת עליהם בכל דור ודור. "בזכות האמונה של עמנו, התעוזה של לוחמינו והאחדות בתוכנו – גם הפעם נגבר על מבקשי נפשנו," אמר.

במהלך חלקו השני של הנאום, פנה נתניהו בביקורת חריפה כלפי החמאס וטען כי הארגון הוא היחיד שמונע סיום סבלם של החטופים. "לצערי, עד עכשיו כל ההצעות שהוגשו על ידי ישראל לשחרור החטופים נדחו על הסף על ידי החמאס," אמר.

נתניהו אף ציטט את מזכיר המדינה האמריקני, שאמר כי "החמאס סירב בנחישות לכל ההצעות שהוגשו אליו" להסדר שחרור חטופים. "במקום לסגת מעמדותיו הקיצוניות, החמאס בונה על פילוג בתוכנו ושואב עידוד מהלחצים שמופעלים על ממשלת ישראל בנושא. כתוצאה מכך הוא רק מקשיח את תנאיו הבלתי אפשריים לשחרור חטופינו, מכביד את ליבו, ומסרב לשחרר את בני עמנו."

לאור זאת, הבהיר ראש הממשלה בכל תוקף כי: "לכן ננחית עליו מכות נוספות וכואבות, וזה יקרה בקרוב. בימים הקרובים נגביר את הלחץ הצבאי והמדיני על החמאס כי זאת הדרך היחידה להשיג את ניצחוננו ולשחרר את חטופינו".

בחלק האחרון של דבריו, הביע נתניהו הערכה לצה"ל, ללוחמיו ולמשפחות השכול וחזר על נחישותו להגן עליהם מפני ניסיונות "להטיל סנקציות על יחידות בצה"ל". באופן ספציפי, אמר כי "אני אגן בחירוף נפש על צה"ל, הצבא שלנו והלוחמים שלנו. אם מישהו חושב שהוא יכול להטיל סנקציות על יחידה בצה"ל – אני אלחם בזה בכל כוחותיי".

נתניהו סיים בקריאה לאחדות שורות וקיבוץ הכוחות "כפי שהחיילים מאוחדים בשדה הקרב, כך אנחנו מאוחדים להגן עליהם במישור המדיני". באמונה כי "יחד נילחם, ובעזרת ה' – יחד ננצח".

הדברים תוארו כמסר נחרץ של ראש הממשלה, הדוחה לחצים לוויתורים וקורא להמשך הלחימה עד לשחרורם המלא של החטופים, תוך התגוננות וגיבוי מלא לצה"ל מפני ניסיונות "הפללה" מצד גורמים זרים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו