יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הפגנה אלימה בכביש איילון: חסימת תנועה, 4 מפגינים נעצרו

משטרת ישראל פינתה הערב מפגינים שחסמו את כביש איילון בתל אביב. 4 מפגינים נעצרו בשל הפרת הסדר והפרעה לתנועה.

08:02 ,27/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

עשרות הפגינו הלילה בסמוך לקריה בתל אביב, חלקם נכנסו לתוך כלובים בכדי להמחיש את העובר על החטופים בעזה, ודרשו מהממשלה לפעול ביתר שאת למען שחרור החטופים.

למרות שמשטרת ישראל נערכה לאבטח המחאה שהתקיימה בקרבת מתחם הקריה בתל אביב, היא נאלצה לפנות את המפגינים לאחר שחלק מהם החליטו לרדת לכביש איילון הסמוך ולחסום את התנועה בו. במהלך פינוי המפגינים מהכביש, נעצרו 4 מפגינים ונרשמו 4 דוחות על הפרעה לתנועה.

ההפגנה התקיימה כצעד מחאה של משפחות החטופים בתחילה, המשטרה התירה את קיום ההפגנה למרות שאינה חוקית, מתוך רגישות למצבם של המשפחות. אולם, כאשר חלק מהמפגינים ירדו לכביש איילון, חסמו את התנועה בו ובכך סיכנו את חייהם ואת חיי משתמשי הדרך, נאלצה המשטרה להתערב.

"משטרת ישראל נהגה ברגישות המתבקשת ואיפשרה את המחאה של חלק ממשפחות החטופים למרות שאינה חוקית," נכתב בהודעת המשטרה. "אולם, חלק מהמפגינים החליטו לרדת לכביש איילון ולחסום את התנועה, תוך שהם מסכנים את משתמשי הדרך ואת עצמם ולהפר את הסדר ברגל גסה."

במשטרה גינו את התנהלות המפגינים האלימים. "אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור," הוסיפה ההודעה. "נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים."

לאחר שהמפגינים פונו, כביש איילון נפתח מחדש לתנועה כרגיל. המשטרה מסרה כי הוצאו 4 דוחות על הפרעה לתנועה במהלך האירוע.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו