יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הנשיא בקריאת מגילה עם המפונים: "כולם יחזרו הביתה בשלום"

בקריאת מגילה עם המפונים, נשיא המדינה יצחק הרצוג חיזק את רוחם והבטיח: "כולם יחזרו הביתה בשלום". הוא קרא להשבת השבויים ולאחדות העם

20:57 ,24/03/24
שלומי אמסלם לע
קרדיט: שלומי אמסלם לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא המדינה יצחק הרצוג השתתף הערב בקריאת מגילת אסתר בבית כנסת בירושלים, לצד תושבי הגבול הצפוני והדרומי שפונו מבתיהם בשל הלחימה הממושכת. בקריאה לציבור של נפגעי הלחימה, הבטיח הנשיא כי "בסופו של דבר, כולם יחזרו הביתה בשלום בעזרת השם".

"אני יודע שאתם חיים באי ודאות גדולה מאוד, אני מבקש לחזק אתכם, ולעודד אתכם", פנה הנשיא אל התושבים המפונים שהגיעו מקרית שמונה, שדרות ושלומי. הוא הביע את תמיכתו ואהדתו למצבם הקשה והמתמשך.

הנשיא ציין במיוחד את מצוקת משפחות החיילים השבויים והנעדרים ואמר: "נתפלל ונפעל להשבתם של החטופים, במהרה ובשלום לביתם – כפי שנאמר על ידי הרמב"ם 'אין מצווה גדולה יותר מפדיון שבויים'".

בדבריו, הרצוג שילב גם קריאה לאחדות העם ולניצחון כוחות הביטחון על אויבי המדינה: "אני מבקש לחזק גם את כוחות צה"ל ביבשה, בים ובאוויר שיכריעו את אויבינו במערכה. ולסיום אני מבקש שנשמור על אחדותנו ועל אהבת ישראל".

הנשיא יצחק הרצוג הפנה גם דברים תקיפים כלפי אויבי ישראל וציין כי "אני מבקש לחזק גם את כוחות צה"ל ביבשה, בים ובאוויר שיכריעו את אויבינו במערכה". נאומו של הנשיא כלל איתות ברור לכוונות ישראל להכריע את המאבק הבא מול גורמי הטרור וההתנגדות בצורה נחרצת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו