יום שישי, 17/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

גשש צה"ל נהרג בקרב עם מחבלים בצפון רצועת עזה בערב חג הפסח

רס"ל סאלם אלכרישאת, גשש בחטיבה הצפונית בעזה בן 42, נפל בערב חג הפסח בקרב עם מחבלים במהלך פשיטה בצפון הרצועה. הוא הועלה בדרגה לאחר מותו

21:57 ,23/04/24
דובר צהל
קרדיט: דובר צהל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

צה"ל איבד הלילה (שלישי) לוחם בפעילות קרבית ברצועת עזה. רס"ל (מיל') סאלם אלכרישאת, בן 42 תושב אבו רובייעה, ששירת כגשש בחטיבה הצפונית באוגדת עזה, נפל בקרב עם מחבלים בצפון הרצועה.

אלכרישאת השתתף בפעילות של גדוד 'נצח יהודה' שביצע פשיטה לפני כניסת חג הפסח במרחב בית חאנון, במטרה לסכל תשתיות טרור ופירים. במהלך הפשיטה, התרחשה התרחשה התקלות קרבית בין כוחות הגדוד למחבלים מזוינים באותו אזור.

בעימות זה, נפל רס"ל (מיל') אלכרישאת. לאחר מותו, הוא הועלה בדרגה לרס"ל. דובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוות את משפחתו".

לוחמי הגדוד השמידו במהלך הפשיטה מספר תשתיות טרור ופירים של ארגוני הטרור בצפון הרצועה. פעילות זו באה בתוך המאמצים המתמשכים של צה"ל לסכל את איום הטרור מרצועת עזה.

נפילתו של רס"ל אלכרישאת מצטרפת לרשימה העגומה של חללי המערכה נגד הטרור הפלסטיני בזירת עזה. צה"ל מציין עוד לוחם שנפל בעת מילוי תפקידו להגן על תושבי המדינה.

הפרטים הגיעו לפרסום בתום מנהגי ההלוויה והשבעה. צה"ל יפעל להעניק משפחתו של אלכרישאת ליווי ותמיכה בימים הקרובים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו