יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

בן גביר: חמאס חותם על הפסקת אש ושולח מחבלים לרצוח יהודים

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מגיב בחריפות לקבלת האחריות של חמאס לפיגוע הירי בירושלים, וטוען כי מדובר בהמשך מדיניות ההכלה והכניעה לחמאס

14:11 ,30/11/23
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר מגיב בתוקפנות לאחר שארגון הטרור חמאס קיבל על עצמו את האחריות לפיגוע הירי הקשה שהתרחש הבוקר בכניסה לירושלים, וגבה את חייהם של 3 ישראלים.

"ביד אחת חמאס חותם על הפסקת אש, וביד שנייה הוא שולח מחבלים לטבוח באזרחים", האשים בן גביר. "זו אינה הפסקת אש אלא המשך מדיניות של כניעה לחמאס והבאת קורבנות עלינו".

על רקע זאת קרא בן גביר לממשלה "לחדול מהעסקאות עם השטן", ולשוב ולתקוף את חמאס בכל הכוח – "עד להשמדה מוחלטת של הארגון וכל שלוחותיו". נראה שהוא מבקש לנצל את ההזדמנות כדי לצאת למערכה צבאית מקיפה נגד החמאס בעזה.

כזכור, בפיגוע הבוקר בכניסה לירושלים פתחו 2 מחבלים באש לעבר אזרחים שעמדו בטרמפיאדה ורצחו 3, הרב אלימלך וסרמן, הרבנית חנה איפרגן והרבנית ליבי דיקמן הי"ד ועוד 8 נפצעו.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו