יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » בעולם

מחבל שלף סכין בסופר 'קייס' היהודי בלונדון וניסה לדקור יהודים

ניסיון פיגוע: מחבל הגיע לסופרמרקט היהודי "קייס" בלונדון, צעק קריאות על רקע מבצע שומר החומות ושלף סכין בניסיון לדקור שני עובדים יהודים

21:37 ,29/01/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אירוע חמור התרחש היום (ב') בסניף רשת הסופרמרקטים היהודית "קייס" בשכונת גולדרס גרין בלונדון, כאשר מחבל חמוש בסכין ניסה לתקוף ולדקור שני עובדים יהודים במקום.

לפי הדיווחים, המחבל נכנס לסופרמרקט והחל לצעוק קריאות גזעניות ואיומים כלפי היהודים על רקע המבצע הצבאי שמתנהל בימים אלה ברצועת עזה. בשלב מסוים הוא שלף סכין וניסה לדקור שני עובדים יהודים שניצבו מולו.

העובדים הצליחו להתגונן מפניו בעזרת עגלת קניות, ולאחר מאבק השתלטו על המחבל והרימום את ידיו. הוא נעצר במקום והועבר לחקירת משטרת לונדון בחשד לניסיון לביצוע פיגוע דקירה.

האירוע מעיד על האווירה האנטישמית המתלהטת בימים אלה בעולם, לצד המבצע הצבאי בעזה. המשטרה ברחבי העולם מתריעה בפני אפשרות גוברת לפיגועים כנגד מטרות יהודיות וישראליות. יש לקוות שהתקרית בלונדון תייצג מקרה בודד ולא תהווה אות להסלמה בפעילות אנטישמית וטרור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו