יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

ביקור דרמטי של גלנט ברצועה: "החמאס ייחלש, נמשיך ללחום"

שר הביטחון נכנס לרצועת עזה וקיים הערכת מצב עם מפקדי כוחות צה"ל. הוא התריע כי "אין מקום בטוח למחבלים" וחמאס "ייחלש" עם פתיחת ציר הסיוע הימי

20:39 ,13/03/24
משרד הביטחון
קרדיט: משרד הביטחון
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר (13.3) ברצועת עזה והתריע כלפי ארגון הטרור חמאס, כי "אין מקום בטוח" עבורו וכוחות צה"ל ימשיכו ללחום עד "להשגת מטרות המלחמה". השר נכנס לרצועה יחד עם כוחות אוגדה 162, בראשות מפקד האוגדה תת-אלוף איציק כהן, וקיים הערכת מצב יחד עם מפקדי כוחות נח"ל וגדודים לוחמים ברצועה.

במהלך ביקורו, ערך גלנט תצפית על עבודות ההכנה המתבצעות לפתיחתו הקרובה של ציר הסיוע הימי לעזה, שיאפשר אספקה הומניטרית לתושבי הרצועה תוך כדי המשך הלחימה. השר גם עמד מקרוב על הערכות הכוחות בשטח, והאזין לדיווחי המפקדים בשטח על נכונותם להמשיך ולהילחם עד להכנעתו המלאה של חמאס.

בסיום הערכת המצב, התריע גלנט כלפי ארגון הטרור: "אני נמצא כעת עם כוחות אוגדה 162 בסמוך לחוף הים בעזה בקצה המסדרון. המסקנה היא שאין מקום בטוח למחבלים בעזה. גם מי שחושב שאנחנו מתעכבים יראה בקרוב שאנחנו מגיעים לכל מקום. את כל מי שהיה מעורב באירועי השביעי באוקטובר נביא לדין – או שנחסל אותו, או שנביא אותו למשפט בישראל. אין מקום בטוח, לא כאן, לא מחוץ לעזה ולא בכל רחבי המזרח התיכון."

השר הוסיף כי "הנושא ההומניטרי שיעמוד בקרוב על סדר היום עם הנחיתה הצפויה של כלי שיט, הוא נושא מרכזי שיאפשר אספקה לאזרחים ולא לחמאס. כל מעשה כזה מחליש את החמאס ומחזק את האחיזה שלנו, ומשפר את יכולתנו להמשיך את הלחימה".

מהדברים עולה כי במערכת הביטחון צופים המשך התנגדות עיקשת של חמאס, ומציבים יעד של הכנעתו המלאה.

קרדיט: תקשורת שר הביטחון

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו