שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

שר הביטחון מסרב להצעת חוק הגיוס המתגבשת, דורש הסכמה רחבה

שר הביטחון גלנט חשף חילוקי דעות חריפים בקואליציה לגבי חוק הגיוס לצבא. גלנט מסרב להצעה המתגבשת ומאיים לא לקדמה בכנסת אלא רק הסכמה רחבה.

11:36 ,24/03/24
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון, יואב גלנט, יוצא היום לנסיעה רשמית לארה"ב, בה יפגש בכירים אמריקנים. אך בטרם צאתו, חשף גלנט חילוקי דעות חריפים בקואליציה בישראל בנושא חוק הגיוס לצה"ל.

גלנט הודיע כי ביום שלישי תובא להצבעה בממשלה הצעת חוק לגיוס ביוזמתו של ראש הממשלה נתניהו. אולם גלנט אמר כי "לא אהיה שותף לכל הצעה שאינה מוסכמת על כל חלקי הקואליציה" וכי "מערכת הביטחון בראשותי, לא תגיש אותה לחקיקה".

לדבריו, "בשבועות האחרונים קיימנו מספר ישיבות בניסיון להגיע להסכמות בנושא גיוס חרדים לצבא, אך הצדדים סירבו להתגמש והתבצרו בעמדותיהם הפוליטיות". גלנט טען כי עמדתו לא השתנתה והוא דורש גיבוש הסכמה רחבה בשורות הקואליציה לגבי חוק הגיוס.

בהצהרה חריפה נגד ההצעה המתגבשת, גלנט קרא תיגר על רה"מ נתניהו וגנץ: "אני שב וקורא לראש הממשלה ולשר בני גנץ לנצל את הזמן הנותר ולגבש הסכמה רחבה בעניין חוק הגיוס, לטובת צה"ל ולטובת מדינת ישראל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו