שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נתניהו מגיב לביידן: "מדיניותי נתמכת ע"י רוב הישראלים"

בריאיון לפוליטיקו, נתניהו דחה את ביקורת נשיא ארה"ב ביידן ואמר כי מדיניותו נתמכת על ידי "הרוב המכריע של הישראלים" ומבטאת את האינטרסים הישראלי

20:46 ,10/03/24
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום בראיון לפוליטיקו לביקורת שהשמיע נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על מדיניותו, ודחה אותה בתקיפות. "אני לא יודע למה הנשיא ביידן התכוון, אבל אם הוא התכוון לכך שאני מוביל מדיניות נגד רוב הציבור הישראלי ושזה פוגע באינטרסים של ישראל, הוא טועה בשני הסעיפים," אמר נתניהו.

לדברי ראש הממשלה, "זאת לא המדיניות הפרטית שלי בלבד, מדובר במדיניות שנתמכת על ידי הרוב המכריע של הישראלים". נתניהו הוסיף כי "הם תומכים בפעולה שאנו נוקטים להשמדת גדודי הטרור הנותרים של חמאס. הם אומרים שברגע שנחסל את החמאס, הדבר האחרון שעלינו לעשות הוא להכניס לעזה את הרשות הפלסטינית שמחנכת את ילדיה לטרור ומממנת טרור".

"רוב הישראלים מבינים שאם לא נעשה זאת, נחזור לטבח של ה-7 באוקטובר. לכן המדיניות שלי היא המדיניות של רוב הישראלים," הדגיש נתניהו, "הרוב המכריע מאוחד כפי שלא היה מעולם, והם מבינים מה טוב ומה חשוב לישראל – והם צודקים".

ראש הממשלה ציין גם כי "הם גם תומכים בעמדתי שעלינו לדחות באופן מוחלט את הניסיון לכפות עלינו מדינת טרור פלסטינית". בכך דחה נתניהו את הביקורת של ביידן ועמד על כך שמדיניותו נהנית מתמיכה רחבה בציבור הישראלי ומבטאת את האינטרסים הבטחוניים של ישראל.

כזכור הנשיא ג'ו ביידן העניק אמש ריאיון בלעדי לחדשות MSNBC, והתייחס בין היתר למלחמה של ישראל נגד חמאס בעזה. ביידן אמנם הבהיר שהוא "לעולם לא יעזוב את ישראל", אבל מתח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי להשקפתו "הוא עושה טעות בניהול המלחמה ומפנה את העולם נגד ישראל". ביידן נשאל גם על ההזמנה שקיבל לנאום בכנסת וענה שזה משהו שהוא "אולי" צפוי לעשות.

קרדיט: צילום מסך

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמחה קנר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו