שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

הרוג ופצוע מקריסת מבנה בתל אביב

ההרוג כבן 30 חולץ מההריסות לאחר שקרסה עליו התקרה בבניין בשלבי שיפוץ • פצוע נוסף נחלץ בכוחות עצמו מיתוך ההריסות

14:37 ,25/01/22
קרדיט: דוברות מד"א. קריסת התקרה בתל אביב בה פועל נהרג תחת ההריסות
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במבנה בתל אביב ברחוב זרובבל קרסה התקרה בבניין בשיפוצים בן שתי קומות.

חובשים ופראמדיקים מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב פועל כבן 30 במצב קל עם חבלת ראש שיצא עצמאית מהמבנה. פצוע נוסף חולץ מההריסות וצוותי הרפואה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו.

החובשים של מד"א יוסף נהון ושמעון פנחס, סיפרו: "כשהגענו למקום פועל בן 24 יצא מהבניין כשהוא בהכרה מלאה ועם חבלת ראש. תוך כדי הטיפול הוא סיפר לנו שתקרת קומת הקרקע קרסה ויש פועל נוסף לכוד בתוך הבניין. נכנסנו פנימה על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל מכיוון שהוא היה לכוד לא ניתן היה להגיע אליו והמתנו עד שחולץ. ביצענו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום."

רון כהן חובש איחוד הצלה מסר: צוותי כיבוי חילצו מההריסות גופת פועל כבן 30 שנהרג ולמרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות מהן סבל. כמו כן: הענקנו סיוע ראשוני בזירה לפועל במצב קל כבן 30 שנחבל בראשו".

המשטרה מעדכנת כי רחובות הירקון, זרובבל והכובשים סגורים לתנועת כלי רכב וציבור הנהגים מתבקש לבחור בדרכים חלופיות ולא להגיע למקום.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו