שבת, 27/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

הותר לפרסום: באור היום כוח ימ״מ חיסל שלושה מחבלים בלב שכם

דרמה בשכם. המחבלים חשודים בביצוע שורת פיגועי ירי בשומרון בשבועיים האחרונים. אין נפגעים בקרב כוחותינו.

14:53 ,08/02/22
קרדיט: סעיף 27א / חיסול המחבלים בשכם היום
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הותר לפרסום: כוח ימ״מ חיסל שלושה מחבלים בלב שכם, החשודים בביצוע שורת פיגועי ירי בשומרון בשבועיים האחרונים.
אין נפגעים בקרב כוחותינו.

מפקד הימ"מ נצ"מ ח': "בשבועות האחרונים היחידה נערכה עם שירות בטחון כללי וצהל על מנת לעצור חוליית מחבלים שמבצעת פיגועי ירי נגד כוחות צה״ל במרחב שומרון .

כוחות היחידה והשב״כ פעלו סביב השעון בכדי לעצור את חברי החוליה. הלוחמים פעלו במקצועיות, דבקות במשימה תוך חתירה למגע. בראשות החוליה נתפסו 2 נשקי m16 במהלך המעצר ניסו לפתוח באש ונוטרלו.

שיתוף הפעולה של היחידה השב"כ וצה"ל הינו שובר שיוויון בלחימה בטרור, חוליות המחבלים ידעו שהשב״כ והימ"מ בשת״פ צה"ל יגיעו לכל מחבל שינסה לפגוע בכוחותינו ובאזרחי מדינת ישראל."

מהמשטרה נמסר כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית משותפת של שב"כ, ימ"מ וצה"ל, סוכלה חוליית טרור מאיזור שכם אשר אחראית לשורה של פיגועי ירי בגזרה לעבר כוחות צהל ואזרחים ישראלים בשבועות האחרונים.

3 מחבלים חמושים שהיו ברכב נהרגו במהלך התקלות עם כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

שר הביטחון, בני גנץ אמר לאחר החיסול
"‏אני משבח את צה"ל, השב"כ והימ"מ שחיסלו היום את חוליית המחבלים שביצעה פיגועי ירי בשבועות האחרונים. בתקופה האחרונה הנחיתי להגביר את פעילות הסיכול מול פיגועי הירי ואת הנוכחות בצירים ובמקומות המרכזיים באיו"ש. נמשיך בפעילות יזומה, נסכל ונשים את ידינו על מי שינסה לפגוע בחיי אדם."

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "בשבועות האחרונים לוחמי הימ"מ היחידה הלאומית ללוחמה בטרור, שב"כ וצה"ל ביצעו פעולות אינטנסיביות כנגד חוליית מחבלים אלימה שביצעה פעולות טרור כנגד כוחותינו ובאזרחים. הכוחות ביצעו פעילות מקצועית ונחושה תוך סיכון ממשי לחייהם וזיהו את חוליית המחבלים האלימה חמושה בנשקים. הלוחמים פתחו באש לעבר החולייה וסיימו את אירוע ההתקלות בזמן קצר." מפקד משמר הגבול שוחח עם מפקד הימ"מ ומסר ללוחמים: "שוב הוכחתם שיש לאזרחי מדינת ישראל על מי לסמוך, פעלתם באומץ לב והבאתם לסיכול חוליית טרור מסוכנת שבכוונתם הייתה להמשיך לבצע פעילויות טרור. אני גאה בכם. החיל ימשיך בפעילות המשותפת עם כלל גורמי הביטחון בכדי לסכל טרור ולהגן על כלל אזרחי מדינת ישראל."

ח"כ עופר כסיף בתגובה לחיסול האשים ואמר "ההוצאה להורג ללא משפט שהתרחשה בלב שכם היא מעשה מאפיוזי ומוג לב שרק יביא לשפיכות דמים נוספת. כל מי שיושב בקואליציה הזו שותף לו – מי בפועל, מי בטפיחת הסכמה ומי בשתיקה.
רק חיסול הכיבוש יסיים את האלימות"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלחנן כהן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו