יום שני, 20/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

ראש סגלו לשעבר של נתניהו הורשע בניגוד עניינים

ארי הרו, ראש הסגל לשעבר בלשכת רה"מ, נידון ל-6 חודשי עבודות שירות וקנס של 700 אלף שקל לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בעבירות מרמה

16:53 ,08/05/24
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

פרקליטות המדינה הודיעה היום על הרשעתו והעונש שנגזר על ארי הרו, ראש הסגל לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, במסגרת הסדר טיעון שנכרת עימו כחלק מהסכם העד המדינה שלו בפרשות 1,000 ו-2,000. בית המשפט השלום בראשון לציון גזר על הרו 6 חודשי עבודות שירות וקנס כספי של 700 אלף שקלים לאחר שהודה והורשע בעבירה של מרמה והפרת אמונים בפרשה הידועה כפרשת 'חברת 3H גלובל'.

על פי כתב האישום שהוגש, לפני כניסתו לתפקיד ראש הסגל של נתניהו בשנת 2014, ובמסגרת הסדרת נושא ניגוד העניינים, הרו ביצע מכירה פיקטיבית של חברה פרטית שהייתה בבעלותו ושעסקה בייעוץ וליווי בנושאי מדיניות ממשלתית. הוא הציג בפני היועצת המשפטית מצג כוזב לפיו ניתק כל קשר עם החברה, כשבפועל שימר את זיקותיו אליה, וכך קיבל את האישור להיכנס לתפקידו הבכיר.

בנוסף, הודה הרו כי במהלך 2014, לאחר שמשרד החוץ סירב לבקשה לקיים פגישה בין נשיא מדגסקר לראש הממשלה, הוא סייע לחברת ייעוץ פרטית להסדיר את הפגישה, כשהוא נמצא במצב של ניגוד עניינים בין תפקידו לאינטרס האישי שלו בחברה הפרטית.

התובעים מפרקליטות מיסוי וכלכלה טענו כי הרו נכשל במבחן האמון כעובד ציבור בכיר וכי "הסדר הטיעון מבטא את חומרת העבירות תוך התחשבות בנסיבות חתימת הסכם העד". מנגד, הסנגורים הדגישו כי הענישה המקלה יחסית נועדה להתחשב בתרומתו של הרו כעד מרכזי שסייע בחקירת פרשות השחיתות הגדולות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו