יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

חשד להסתה חמורה: "הייתי מבסוט מרציחות יהודים"

חוקרי המשטרה במחוז ירושלים עצרו צעיר בן 20 ממזרח העיר, בחשד כי פרסם ברשתות החברתיות דברי הסתה חמורים ותמיכה בארגון הטרור חמאס ובפיגועיו.

11:38 ,26/03/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים השלימו חקירה חריגה בחומרתה נגד צעיר בן 20, תושב מזרח ירושלים. החשוד נעצר לפני כשבוע וחצי בחשד כי פרסם ברשתות החברתיות דברי הסתה חמורים, תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס, וגינויים לפעולותיו הרצחניות נגד אזרחים יהודים.

במהלך חקירתו במשטרה, המשיך החשוד בדברי ההסתה והתבטא כי הוא "שמח שחמאס התחיל את המלחמה", ואף אמר במפורש: "הייתי מבסוט ושמח שחמאס הורג יהודים, לכן פירסמתי את הדברים". לדבריו, הוא אף פרסם סרטון של מחבל חמאס יורה בחיילים מתים, תוך שירה עם דברי הסתה.

בסיום החקירה, ולאחר ביסוס ראיות מוצקות נגד החשוד, הוגשה נגדו הצהרת תובע והוא נשלח למעצר עד ל-26.3. היום צפוי להיות מוגש נגדו כתב אישום מטעם הפרקליטות, שיכלול כנראה עבירות של הסתה לטרור, תמיכה בארגון טרור והזדהות עם מעשי טרור.

במשטרה מדגישים כי הם רואים בחומרה רבה פרסומים ודברי הסתה מסוג זה, המהווים "קשר ישיר ומובהק" לאלימות וטרור. הצוות הארצי הפועל לטיפול בהסתות לטרור כבר הוביל להגשת מאות כתבי אישום, וימשיך לנטר פרסומים וקריאות להסתה ולנקוט בכלים החוקיים כנגד המסיתים והתומכים בטרור.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו