יום שני, 20/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

ההונאה הזויה: פלסטיני התחזה לרופא, ודרש "כופר" מהמשפחה

פלסטיני שהה בלתי חוקי בישראל התחזה לרופא בבית חולים, גנב רכוש מאושפזת והתקשר להוריה בתואנת שווא על ניתוח דחוף תוך דרישת "כופר".

11:04 ,01/05/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפרשה חמורה של מרמה והונאה, פלסטיני בן 26 שהה בישראל שלא כחוק התחזה לתושב ירושלים כדי לקבל טיפול רפואי במרמה בבית החולים שערי צדק בירושלים. באותו לילה, נכנס לחדרה של מאושפזת צעירה, גנב את הסמארטפון והכרטיס האשראי שלה מהמיטה ולאחר מכן ניסה להונות את הוריה באיום ותחבולה.

לפנות בוקר התקבל דיווח במשטרה על המקרה. החקירה חשפה שהנאשם התקשר להורי המאושפזת והתחזה ל"ד"ר אחמד". בשיחה ההזויה שניהל, טען שמצבה החמיר וכי עליו לעבור "ניתוח דחוף" שעבורו דרש ממנה את פרטי כרטיס האשראי. הוא המשיך לאיים שאם לא ישתפו פעולה, יפגע בבתם.

בפעולות איתור מהירות של המשטרה, הנאשם נתפס כשהוא יוצא מתפילת בוקר בהר הבית. בחיפוש על גופו אותרו הטלפון והכרטיס הגנובים. בחקירתו התברר שהוא אף הספיק לנצל את כרטיס האשראי לצורך רכישות במכונות אוטומטיות.

פקד יואב דניאל מתחנת המשטרה מוריה אמר: "מקרה לא שגרתי שבו שב"ח מתחזה לרופא במטרה להונות ולגנוב. הוא גנב והונה את משפחת המטופלת באיומים ובהתחזות לאחר, אך חקירה מהירה חשפה את תרמיתו."

כתב אישום חמור הוגש נגד הנאשם על התחזות, גניבה, קבלת דבר במרמה, שימוש בכרטיס אשראי גנוב ואיומים.

קרדיט: משטרת ישראל

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו