יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פלילים

בנשקים שלופים: כתב אישום נגד כנופיית שודדי הזהב • צפו בתיעוד

כתב אישום הוגש נגד כנופיית שודדים בת 5 חברים בחשד לשוד אלים בנשק של חנות תכשיטים בטול כרם, שבו נגנבו תכשיטים ומזומנים בשווי 1.7 מיליון שקל.

12:38 ,10/04/24
משטרת ישראל
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כתב אישום חמור הוגש השבוע על ידי פרקליטות מחוז מרכז נגד כנופיית שודדים בת חמישה חברים, בחשד לביצוע שוד אלים ומזוין של חנות תכשיטים בעיר טול כרם בחודש נובמבר האחרון. החשודים חמושים באקדחים שדדו תכשיטים, כסף מזומן ושיקים בשווי כולל של כ-1.7 מיליון שקלים.

לאחר קבלת הדיווח על השוד האלים במרחב שומרון, הוטלה החקירה על היחידה ללוחמה בפשיעה של המרחב. באמצעות פעולות חקירה מתקדמות, סמויות ושימוש בטכנולוגיות מודיעיניות מתקדמות, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותם של חמשת החשודים בביצוע השוד.

מהלך פעולה ממושך וממוקד הוביל למעצרם של החשודים, תושבי טייבה וג'לג'וליה בגילאי 20-25. במהלך מעצרם, נתפסו ברשותם כלי נשק, תחמושת וחפצים שונים שניתן לזהותם כבגדים שלבשו החשודים בזמן ביצוע השוד המזוין.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט השלום במהלך חקירה ממושכת ומורכבת. בסיומה הגישה השבוע פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום רשמי נגד כל החשודים, וכן בקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים הצפויים.

מהמשטרה נמסר כי היא תמשיך להילחם באופן נמרץ בפשעי רכוש חמורים כאלו העלולים לפגוע בביטחונו ורכושו של הציבור, ותמצה את הדין עם כל מבצעי עבירות אלימות ושוד מזוין.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו