הילודה היהודית יכולה לנצח את הטרלול הפרוגרסיבי אם רק נהיה עקביים
ליכודניקים, רק אתם יכולים למנוע מנתניהו להיות אריק שרון השני!
מה יש בה ברפורמה המשפטית שכל כך מכעיסה את השמאלנים?
תמיד ידענו:"תשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזרה", האם קרה לנו משהו בדרך מכל הפרסומות והעלונים?
לדעתי יש לצמצם את השימוש המופרז בביטוי הזה.
וצריך לדעת את ההבדלים ביניהן!
על מה אפשר ועל מה אי אפשר לדון פוליטיקאים
יותר קל לקנות את אהדת הציבור בתמונה של תפילין מאשר "לעמוד מול כיתת יורים" כלשונו הדמגוגית.
עלבון גדול ליהדות להיקרא "דת", היא הרבה יותר גדולה מזה!
ערכים אכן יש לו, אבל אין לו "סרגל על" שידרג את אותם ערכים עצמם.