יום ראשון, 06/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

היום שני לביקור: אז מה צפוי לנשיא ביידן היום בישראל • הלו"ז

את היום השני יפתח הנשיא ביידן בפגישה אישית עם ראש הממשלה יאיר לפיד כשבסופה יקיים מסיבת עיתונאים • בהמשך מחכה לו קבלת פנים חמה בבית הנשיא

09:51 ,14/07/22
קרדיט: צילומסך משרד ראש הממשלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום ימשיך הנשיא ביידן את ביקורו בישראל כשבמהלך היום יפגוש את ראש הממשלה יאיר לפיד, בנימין נתניהו, הנשיא הרצוג ועוד. הלו"ז המלא לפניכם

11:15 – מפגש בילטרלי ישראל – ארצות הברית: ראש הממשלה ונשיא ארצות הברית יקיימו פגישה בארבע עיניים במלון וולדורף אסטוריה, ולאחר מכן יקיימו פגישה מורחבת עם הצוותים של שני הצדדים.

12:30 – ראש הממשלה ונשיא ארצות הברית יקיימו מפגש וירטואלי במסגרת הפורום ה- I2U2, מדובר במפגש מולטילטרלי עם מנהיגי ארבע מדינות: ישראל, ארצות הברית, הודו ואיחוד האמירויות. גוף ה- I2U2 הוקם בחודש אוקטובר 2021, בעקבות יוזמה של שרי החוץ דאז של ארבע המדינות, כחלק מביקור שר החוץ ההודי בישראל.

13:30 – בסיום פגישתם, ראש הממשלה לפיד ונשיא ארצות הברית, ביידן יקיימו מסיבת עיתונאים במלון וולדורף.

14:15 – הנשיא ביידן יחזור למלון המלך דוד שם ישהה למנוחת צהרים קלה. בשעה 16:15 יגיע למשכן הנשיא שם ייפגש עם נשיא המדינה יצחק הרצוג עד השעה 17:15, ואז יוועד לפגישה של כרבע שעה עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

17:30 – רה"מ לפיד והנשיא ביידן ישתתפו בטקס קבלת פנים בבית הנשיא, יצחק הרצוג שיקבל את ביידן בטקס קבלת פנים חגיגי. תחילה, נשיא המדינה ורעייתו יקבלו את הנשיא ביידן ברחבת הטקסים ולאחר מכן ייכנסו השניים לפגישת עבודה. אחריה, יישאו השניים הצהרות לתקשורת. בסיום, יעניק נשיא המדינה את עיטור הנשיא לנשיא ארצות הברית.

18:15 – שיירתו של ביידן תשוב בחזרה למלון המלך דוד להתרעננות קצרה. בשעה 19:50 יגיע הנשיא ביידן לטקס פתיחת 'המכביה' באצטדיון טדי, בירושלים, לצד ביידן ישתתפו באירוע הנשיא הרצוג ורה"מ לפיד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו