שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

נהג בפסילה וכשנעצר ניסה להתחזות לאדם אחר

נהג שרישיונו נפסל התחזה בעת בדיקתו והזדהה כאחר. שוטר התנועה של מחוז ירושלים שעיכב אותו זיהה את ההתחזות. החשוד נעצר

18:15 ,04/07/22
קרדיט: משטרת ישראל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דוברות המשטרה (ירושלביום חמישי האחרון, בעת פעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים, עוכב נהג מונית במעבר מחסום חיזמא שבצפון העיר ירושלים והתבקש להזדהות. הנהג הציג נרתיק תעודת זהות ובו רישיון נהיגה על שם אדם אחר מהרשום בספח תעודת הזהות שנמצא אף הוא בנרתיק.

לשאלת הבלש, השיב הנהג כי שמו הוא זה הרשום ברישיון הנהיגה, על אף השוני בין התמונה ברישיון לבין דמותו בפועל. בדיקה במסוף המשטרתי הבהירה לבלש את זהותו האמיתית של הנהג שמולו והתברר כי הנהג פסול לנהיגה על ידי בימ"ש תעבורה למשך 60 ימים, זאת בגין תאונת דרכים בה היה מעורב, ורישיונו פקע כבר בשנת 2019. הנהג החשוד, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-40 לחייו, הועבר לחקירה במשרדי יחידת התנועה המרכזית ירושלים בסיומה נכלא.

למחרת הובא בפני בימ"ש שלום שהורה לשחררו בתנאים. ערר מידי שהגישה המשטרה בשל המסוכנות במעשיו של החשוד לצד ניסיונותיו להזדהות כאדם אחר, התקבל בבימ"ש המחוזי שקבע בהחלטתו כי נשקפת מסוכנות גבוהה העולה מנהיגה בפסילה וללא רישיון תקף, לעוברי דרך וגם כלפי נוסעים תמימים במוניתו, זאת שבועות ספורים לאחר שדינו נגזר על ידי בימ"ש.

מעצרו של הנהג הוארך עד היום (4.7), ויחידת תביעות תעבורה ירושלים הגישה כתב אישום בבימ"ש שלום ומעצרו הוארך עד החלטה אחרת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו