שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

קנס כספי גבוה ומאסר עולם למחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד

בבית המשפט סימן המחבל 'וי' בידיו, וסולק מהאולם. "המחבלים ממשיכים לחייך חרף ההליך הפלילי, יש צורך דחוף בהעברת הילוך במלחמת הטרור"

16:43 ,24/04/22
קרדיט: דוברות המשטרה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מאסר עולם: שופטי ביהמ"ש המחוזי לוד גזרו היום (א') עונש מאסר עולם על חליל דויכאת, המחבל שרצח את הרב שי אוחיון הי"ד בפיגוע דקירה בפתח תקווה לפני כשנתיים. במסגרת הסדר הטיעון עם הפרקליטות הודה המחבל ברצח, ויפצה את משפחתו של אוחיון ב258,000 ₪.

בדיון נכחו בני משפחתו של הרב אוחיון הי"ד, בליווי עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו. בתחילת הדיון סימן המחבל 'וי' בידיו, וסולק מהאולם.

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו המייצג את משפחתו של אוחיון כנפגעי עבירה מסר "ההליך המשפטי הפלילי אין ביכולתו לתת את כל המענה לטרור. קברניטי המדינה חייבים לעצור את העברת הכספים לטרור, שכן כל עוד מדינת ישראל ממשיכה לתקצב את הרשות הפלסטינית – שמתקצבת באופן ישיר את המחבלים – המדינה לא מקיימת את חובתה הבסיסית לאזרחי ישראל, ומאפשרת את המשך הפגיעה בביטחונם. על מנת למגר את הטרור יש לייבש את ביצת הטרור, לגרש את המשפחות המחבלים מהארץ ולהטיל ענישה על כל סביבת הטרור".

על סימון ה'וי' של המחבל אמר עורך הדין "פעם אחר פעם אנו רואים שהמחבלים ממשיכים לחייך חרף ההליך הפלילי, ואין יותר ברור מזה כדי ללמדנו שיש צורך דחוף בהעברת הילוך במלחמה בטרור, על מנת שטרור לא ישתלם לאף מחבל ואף משלח מחבל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו