יום שישי, 04/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

אושר בכנסת: לא יהיה ניתן לשלול רשיון נהיגה מחייבים להוצל"פ

סער "כמעט באף מדינה בעולם המערבי לא נהוגה בה סנקציה כזו. זו בשורה גדולה כי מדובר על חופש התנועה של האדם"

08:06 ,08/02/22
קרדיט: גוגל / משרד הרישוי ירושלים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית (11 בעד ללא מתנגדים ונמנעים) את הצעת החוק הממשלתית- הצ"ח ההוצאה לפועל (תיקון מס' 69) (ביטול הגבלת רישיון נהיגה), התשפ"ב-2021 אליה מוזגו הצעות החוק הפרטיות שיזמו הח"כים שלמה קרעי, חוה אתי עטייה, משה אבוטבול וישראל אייכלר, אוסאמה סעדי ואחמד טיבי, ח"כ גדי יברקן וח"כ נעמה לזימי.

הצעת החוק קובעת לבטל את הסמכות להטיל הגבלה על חייבים מלקבל, להחזיק או לחדש רישיון נהיגה מכוח חוק ההוצאה לפועל וחוק המרכז לגביית קנסות.

שר המשפטים, גדעון סער אמר טרם ההצבעה: "עשיתי בדיקה מה האפקטיביות של הכלי הזה למניעת רישיון נהיגה ולא הוכח שיש כזה בכלל. כמעט באף מדינה בעולם המערבי לא נהוגה בה סנקציה כזו. זו בשורה גדולה כי מדובר על חופש התנועה של האדם. בנוסף, מדובר היה על דבר מסוכן שכן אנשים נהגו בלי רישיון וללא ביטוח. שמח שמעתה נהיה בין המדינות המתוקנות בעולם גם בנושא.
אביא עכשיו בהמשך להצעה זו, הצעת חוק נוספת בעניין והיא הצעה להפחתת ריבית הפיגורים של חייבים. זה דרמטי למבנה החובות של לא מעט אנשים. בכל זה אנחנו לא פוגעים בנושים אלא עושים צדק וזה גם לטובתם של הנושים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו