יום שישי, 18/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » חדשות

מחבל חיזבאללה בחקירה: "כולם ברחו אחרי החיסול של נסראללה"

מחבל חיזבאללה שנעצר בדרום לבנון חשף בחקירתו כי מפקדי האזור ברחו מחשש מצה"ל לאחר חיסולו של חסן נסראללה.

22:24 ,15/10/24
דובר צה
קרדיט: דובר צה"ל
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בפעולה מוצלחת של כוחות צה"ל בדרום לבנון במהלך סוף השבוע שעבר, אותר פיר תת-קרקעי במבנה ששימש מחבלים למעבר. הכוחות הצליחו לכתר את המבנה לאחר חקירה ממוקדת של פיר המנהרה, שם נמצא מרחב שבו התבצר מחבל בשם וודאח כאמל יונס, שנכנע ונעצר. הוא הועבר להמשך חקירה במתקן כליאה בשטח הארץ.

בחקירתו של יונס, נחשפה תמונה מטרידה אך גם מעודדת מבחינת ההרתעה הישראלית מול חיזבאללה. המחבל סיפר כי כל ארבעת מפקדי האזור, כולל הסגן והקצינים הבכירים, ברחו מהזירה כבר בתחילת הקרבות. "מההתחלה הם ברחו, כולם, כי פחדו מצה"ל," סיפר יונס.

אחת הנקודות המרכזיות בחקירה הייתה חשיפת עמדתו של 'כוח רדואן', כוח העילית של חיזבאללה, אשר תכנן לתקוף את הגליל כחלק מהאסטרטגיה ההתקפית של הארגון. יונס תיאר את חברי הכוח כ"אנשים קטני אמונה" שלדבריו נכנסו לפעילות זו מתוך רצון לקבל כסף, ולא מתוך מחויבות אמיתית למאבק אידיאולוגי. "הם ברחו כי פחדו מצה"ל," אמר יונס והוסיף כי לאחר חיסולו של חסן נסראללה, לא נותרו בכוח רדואן מנהיגים והארגון התפרק בשטח.

דבריו מחזקים את התפיסה שלפיה פעולות החיסול של מנהיגי הטרור גורמות לפגיעה במורל וביכולת המבצעית של חיזבאללה, כשהם מאבדים את המנהיגות והמוטיבציה להילחם. למרות תוכניות התקיפה שלהם, המציאות בשטח הביאה לנסיגת כוחות הארגון, שמצאו עצמם מפורקים, ללא הנהגה ומדוכאים.

צה"ל ממשיך לפעול בנחישות בכל הזירות, תוך חיסול מנהיגי הטרור ופעילים בכירים, מה שמבטיח את המשך הלחימה הממוקדת נגד חיזבאללה ויתר ארגוני הטרור בלבנון וברצועת עזה.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו