שבת, 28/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל קורא לפינוי זמני בחאן יונס: 'המרחב הפך מסוכן'

צה"ל הפיץ כרוזים בשכונת אלג'לאא בצפון חאן יונס, המזהירים את האוכלוסייה להתפנות עקב פעילות טרור מסוכנת באזור.

08:24 ,11/08/24
בינה מלאכותית
קרדיט: בינה מלאכותית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במסגרת המבצע המתמשך של צה"ל בעזה, צה"ל הפיץ כרוזים בשכונת אלג'לאא בצפון חאן יונס, הקוראים לתושבים להתפנות מהאזור עקב פעילות טרור נרחבת מצד חמאס. האזהרה נמסרה באמצעות כרוזים, הודעות SMS, שיחות טלפון מוקלטות ושידורים בערבית, וזאת במטרה לצמצם את הפגיעה באזרחים לפני פעולה צבאית מסיבית.

לפי הכרוזים, חמאס ניצל את המרחב ההומניטרי בשכונה לפעילות טרור, כולל ירי תמ"ס לעבר ישראל, מה שהפך את השהות באזור למסוכנת. בעקבות זאת, צה"ל מתכנן "התאמה" של המרחב במטרה לפגוע בתשתיות הטרור ולהחליש את חמאס.

המסרים שמפיץ צה"ל נועדו להזהיר את האזרחים ולהניע אותם לפנות את האזור באופן זמני למרחב הומניטרי אחר. צה"ל מבקש להבטיח שהאוכלוסייה האזרחית לא תיפגע כתוצאה מהפעולה הצבאית הצפויה, ומדגיש כי הוא ימשיך לפעול נגד חמאס, שמנצל את התושבים כמגן אנושי.

צה"ל ממשיך להדגיש את אחריותו המוסרית לצמצם את הפגיעה באזרחים תוך מאבק נחרץ בארגוני הטרור שפועלים באזורים מאוכלסים בצפיפות. המטרה היא לפגוע באופן ממוקד בתשתיות הטרור, תוך שמירה מירבית על חיי אזרחים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו